mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Eternal "Henter nettverksadressen" på nettverkskort

Reply

Thread Tools
Old 14th 2007 nov 10:48
Medlem Group

Default Eternal "Henter nettverksadressen" på nettverkskort

har akkurat fått ny ram i replacment fra siste parti av feil ting. noen dvs over, så oh crap den ikke kobler!
fikk en Netgear wg311t nettverkskort å gå med NETGEAR wgt624 ruteren. men det er alltid enten anskaffe nettverk adresse (IP-adressen tror jeg), eller bare ikke er tilkoblet. Jeg har slått ruteren av fr en stund og så på. Jeg har valgt for automatisk tildeling av IP og DNS i nettverksinnstillingene også. Jeg har også oppdatert firmware på ruteren.
det bare forsøk på å koble deretter stopper, og deretter forsøker deretter stopper osv.
hjelp eller forslaget ville bli appretiated.
takket Rob
Old 14th 2007 nov 10:50
Medlem Group

Har du prøvd omstart på PCen? Jeg har hatt dette problemet med en WPN111 og en omstart har alltid arbeidet (så langt ..)
Old 14th 2007 nov 14:31
Medlem Group

Yup. Har også slått av / på ruteren og modem.
Old 15nde Nov 2007, 12:41
Medlem Group

Hva firmware / driver versjoner er du?
De nyeste for WG311T er V5.0

Dessuten er du på vista?
Old 20 november 2007, 10:46
Medlem Group

beklager sent svar. min bro gikk på ruteren innstillinger (i nettleseren) og så det sa det oppdateringer automaticaly.

og nei, jeg er på XP Home.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.