![]() |
|
| |||
| |||
| mig og min ven, der forsøger at forbinde 2 PS3's til min router, så vi kan spille LAN sammen. vi har prøvet både ved hjælp af trådløs men når en PS3 tegn på, den anden er logget ud. vi har forsøgt at bruge et Ethernet-kabel til at forbinde en på routeren, men når vi tilsluttet det, PS3 stadig fortalt os at indsætte et Ethernet-kabel, og der var ingen lys på routeren til at vise, at det andet ethernet slot var i brug. (det første slot, hvor pc'en er tilsluttet). Hvordan kan vi få det andet slot arbejder? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har lige fundet denne oplysning ud, måske er relevant for din situation.
"Du kan være nødt til at oprette en brugerdefineret IP-adresse for hver system i routerens DHCP-indstillinger, der matcher dem op med MAC adresse på hver PS3. Når dette er sat op redigere adresser til PS3 netværksindstillinger. " Mit system: --
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, forventer jeg, du bliver nødt til at give dem begge reserveret IP-adresser i routeren eller give dem både forskellige statiske IP-adresser i PS3 netværkskonfiguration. Der var folk med lignende problemer på PS3 fora, kan du sende der, og nogen kunne være i stand til at fortælle dig, hvordan de fik det til at arbejde.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tilslutning via en Ethernet-kabel? | dumdumdum | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 24 November 2009 12:08 |
| Sammenkobling af 2 XP maskiner med RJ45 kabel Over Ethernet | Cedric | Windows-operativsystemer | 2 | 2 oktober 2009 03:17 |
| PC Goes boom, når jeg tilslutte et Ethernet-kabel | makinde | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 8. sep 2008 14:38 |
| Ethernet-kabel | ltaylor7 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 19 januar 2008 08:37 |
| Ethernet til Wireless | megatroy | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 13th Dec 2007 06:32 |
| Thread Tools | |
| |