![]() |
|
| |||
| |||
| mij en mijn vriend probeert verbinding te maken 2 PS3's op mijn router / draadloos netwerk, zodat we samen kunnen spelen. hebben we geprobeerd, zowel met behulp van draadloze, maar als een PS3-tekens, de andere is afgemeld. We hebben geprobeerd om een ethernet kabel te gebruiken om een verbinding te maken met de router, maar als we het aangesloten is, de PS3 nog steeds vertelde ons dat we een Ethernet-kabel te voegen en er was geen licht op de router aan te tonen dat de tweede ethernet-slot in gebruik was. (de eerste sleuf is waar de pc is aangesloten). Hoe kunnen we de tweede sleuf werken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik vond dit stukje informatie uit, misschien is dit relevant is voor uw situatie.
"Het kan zijn dat het opzetten van een eigen IP-adres voor elk systeem in DHCP-instellingen van de router, matchen met het MAC-adres van de PS3. Zodra dat is ingesteld op het bewerken van de adressen in het PS3 netwerk-instellingen. " Mijn Systeem: --
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, verwacht ik dat u nodig heeft om ze allebei gereserveerde IP-adressen in de router of geef ze beide verschillende statische IP-adressen in het PS3 netwerk configuratie. Er waren mensen die soortgelijke problemen op de PS3-forums, wil je misschien daar te plaatsen en iemand die in staat zouden kunnen zijn om u te vertellen hoe ze het aan het werk.