![]() |
|
| |||
| |||
| meg og min venn prøver å koble 2 PS3 er til min router så vi kan spille LAN sammen. Vi har prøvd begge bruker trådløst men når en PS3 skilter på, den andre er logget ut. vi prøvde å bruke en Ethernet-kabel til å koble en til ruteren, men når vi koblet den, PS3 fortsatt fortalt oss å sette inn en Ethernet-kabel og det var ingen lys på ruteren for å vise at andre Ethernet-slot var i bruk. (det første sporet er der PCen er tilkoblet). Hvordan kan vi få andre spor å jobbe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fant denne informasjonen ut, kanskje dette er relevant for din situasjon.
"Det kan hende du må sette opp et tilpasset IP-adresse for hvert system i ruterens DHCP innstillinger, passer dem opp med MAC-adressen for hver PS3. Når den er satt opp redigere adressene til PS3 nettverksinnstillingene. " Min System: --
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, jeg forventer at du trenger å gi dem både reserverte IP-adresser i ruteren eller gi dem både ulike statiske IP-adresser i PS3 nettverkskonfigurasjon. Det var mennesker som har lignende problemer på PS3 forum, vil du kanskje legge inn der og kanskje noen kunne fortelle hvordan de fikk det til å fungere.