![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik vroeg me af of er enige manier om een niet draadloze MODEN in een draadloos een. Ik dacht zoiets als modem - Ethernet kabel - Wireless Adapter. Is dit mogelijk? Bedankt Troy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhangt, wat merk en model van uw huidige apparatuur?
| |||
| |||
| Je eigenlijk niet kan beurt een niet Wireles een draadloos apparaat in een. Waarschijnlijk de beste inzet is voor de aanschaf van een draadloze router. Een, als u een breedband moet u een router om je te beschermen tegen het internet TWEE, routers hebben ook NAT en SPI. NAT kunt u connectt meer dan een computer op uw netwerk (meerdere IP's) SPI is een soort van een firewall. Draadloze routers zijn goedkoop nu. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Powerline Ethernet Adapters? | mctw | Netwerken, modems & VoIP | 0 | Gisteren 15:57 |
| Probleem met Belkin Wireless Ethernet Bridge | mxmad32 | Netwerken, modems & VoIP | 17 | De 5 maart 2009 12:46 |
| Ethernet-kabel | jonathansp | Netwerken, modems & VoIP | 2 | De 9 juli 2008 06:28 |
| Ethernet-kabel | ltaylor7 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 19 Jan 2008 08:37 |
| Probleem met Ethernet-controller | piruco44 | Netwerken, modems & VoIP | 8 | 15 Jan 2008 17:46 |
| Thread Tools | |
| |