![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg lurte på om det var noen måte å snu en ikke trådløs Moden til et trådløst et. Jeg tenkte noe sånt som Modem - Ethernet kabel - trådløs adapter. Er dette mulig? Takk Troy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avhenger hva merke og modell er din nåværende utstyr?
| |||
| |||
| Du faktisk ikke kan snu en ikke wireles enheten til et trådløst et. Sannsynligvis det beste alternativet er å kjøpe en trådløs ruter. One, hvis du har bredbånd bør du ha en ruter for å beskytte deg fra internett to rutere har også NAT og SPI. NAT vil la deg connectt mer enn én PC til ditt nettverk (flere IP-adresser) SPI er en slags brannmur. Trådløse rutere er billige nå. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Powerline Ethernet Adapter? | mctw | Nettverk, modem og VoIP | 9 | I går 16:44 |
| Problem med Belkin Trådløs Ethernet Bridge | mxmad32 | Nettverk, modem og VoIP | 17 | 5 mars 2009 12:46 |
| Ethernet-kabel | jonathansp | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 9 juli 2008 06:28 |
| Ethernet-kabel | ltaylor7 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 19 januar 2008 08:37 |
| Problemet med ethernet controller | piruco44 | Nettverk, modem og VoIP | 8 | 15 januar 2008 17:46 |
| Thread Tools | |
| |