![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi I'm mietit miten saan tiedostonjakoa työskentelevät yli minun verkkoon. Olen Työpöytäkoneen wired osaksi minun reitittimen, juokseva XP ja uusi kannettava tietokone käynnissä näköala, mitään käsitystä siitä, miten työ on? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lue foorumin säännöt.
| |||
| |||
| Pahoillani siitä, luulisin En sana minun säikeen hyvin, Tarkoitin tiedoston jakaminen oma tietokone, ei p2p tai jotain alla aluksella. Jos tämä ei ole sääntö olin jakaminen, eivät todellakaan ymmärrä, mitä muuta olisin voinut rikki, anyways tallentaa joitakin ongelmia, olen hämmästelemättä perustamalla tiedostojen jakamisen välillä 2 tietokoneet, Työpöytäkoneen käynnissä xp ja kannettavan käynnissä näköala Hurraa Tabor |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voit käyttää x palo-ja lähettää sen tietokoneeseen. ei ole muita ajatuksia, mutta ...
| |||
| |||
| Sulautuvat threads Quote:
Ikkunat File Sharing-ohjelma on viallisista parhaimmillaan. En ole varma, että se on paremmin Vista tai ei, mutta XP on ...... viallisista. Se aikoo tulla alas A. Patience B. Google C. paljon käsittelyssä D. Patience sekoittaa Google ja paljon käsittelyssä. Pariskunta linkkejä tarkastella osoitteessa: http://www.windowsnetworking.com/art...ows-Vista.html http://technet.microsoft.com/en-us/l.../bb727037.aspx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tiedoston jakamista kotiverkossa | steveballmer | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 12th Jun 2009 02:56 |
| Tiedostojen jakaminen Trouble | mbonwick | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 6. Jul 2008 02:04 |
| ICS ja tiedostojen jakamisen ongelmat | fireballs169 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 17th Feb 2008 04:06 |
| Win XP: n tiedostojen jakamisen kysymys | ideaman | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 1. Feb 2008 05:31 |
| Tiedostojen jakaminen jättäminen | krewemiester | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 15 | 30 Jan 2008 07:51 |
| Thread Tools | |
| |