![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi ik ben benieuwd hoe je mijn file sharing werkt over mijn netwerk. Ik heb een desktop met draad in mijn router, draait XP en een nieuwe laptop draait Vista, enig idee over hoe het werk dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lees de forum regels.
| |||
| |||
| Sorry, ik denk dat ik geen woord van mijn draad heel goed, ik bedoelde het delen van bestanden tussen mijn eigen computers, geen p2p of iets daaronder boord. Als dat niet de regel was ik te breken, niet echt zien wat ik anders zou hebben gebroken, toch te redden wat problemen, ik vraag me af over het opzetten van het delen van bestanden tussen mijn 2 computers, een desktop draait xp en een laptop draait Vista Sante Tabor |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je zou kunnen gebruiken x brand en stuur het naar uw computer. geen andere ideeën hoewel ...
| |||
| |||
| Fuserende threads Citaat:
De Windows File Sharing programma is buggy op zijn best. Ik weet niet zeker of het beter is voor Vista of niet, maar XP is ...... buggy. Het gaat te komen tot A. Geduld B. Google C. Een veel van lezen D. Geduld gemengd met Google en een stuk van de lezing. Aantal links naar je kijken op: http://www.windowsnetworking.com/art...ows-Vista.html http://technet.microsoft.com/en-us/l.../bb727037.aspx |
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het delen van bestanden via thuisnetwerk | steveballmer | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 12 jun 2009 02:56 |
| File Sharing Trouble | mbonwick | Netwerken, modems & VoIP | 6 | De 6 juli 2008 02:04 |
| ICS en het delen van bestanden problemen | fireballs169 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 17 feb 2008 04:06 |
| Win XP file sharing probleem | ideaman | Windows besturingssystemen | 2 | De 1 februari 2008 05:31 |
| File Sharing Niet | krewemiester | Netwerken, modems & VoIP | 15 | 30 Jan 2008 07:51 |
| Thread Tools | |
| |