![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg endelig lykkedes at få Vista arbejder på det trådløse netværk, men fildeling på XP-kassen er gået i stykker. Det er ikke enten se OTH de 2 andre maskiner (1 Vista, 1 XP Pro), men de andre kan få adgang til hinandens ikke noget problem. Indstillingerne for den trådløse på den ene, der ikke virker rapport, at TCP / IP ikke er installeret, men forsøger at installere giver en besked: "Kan ikke installere ønskede funktion. Dataene er ugyldig" Jeg har forsøgt at genopbygge den TCP / IP-stakken. TIA Michael |
|
| |||
| |||
| En fik nogen idéer overhovedet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvet at downloade alle de nyeste opdateringer til alle de computere på netværket?
|
| |||
| |||
| Yup - korte af XP SP3, som er * angiveligt * ankommer på CD fra Microsoft, alt er up to date. |
|
| |||
| |||
| Nå, hvad jeg gjorde, det synes at have løst sig selv. |
|
| |||
| |||
| God ![]() Desværre kunne jeg ikke være til mere hjælp, nogle gange er det bare et spørgsmål om roder rundt med det, indtil det virker dog.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nej, ikke bekymre dig om det. Mange gange i min begrænsede erfaring, jeg har stødt på den samme situation - det er virkelig bare et tilfælde af fusk: p |