![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen vihdoin onnistunut saamaan Vista työtä langattoman verkon, mutta tiedostojen jakaminen XP ruutuun on mennyt rikki. Se ei pidä myöskään OTH muu 2 koneet (1 Vista, 1 XP Pro), mutta muut voivat käyttää toistensa mitään ongelmaa. Asetukset langattoman on joka ei toimi, ilmoittaa, että TCP / IP ei ole asennettuna, mutta yrittää asentaa antaa viestin: "Ei voi asentaa pyydetty ominaisuuden. Data ei kelpaa" Olen yrittänyt elvyttää TCP / IP-pino. TIA Michael |
|
| |||
| |||
| Kukaan saanut mitään ideoita ollenkaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut ladata kaikki uusimmat päivitykset kaikille verkon tietokoneille?
|
| |||
| |||
| YUP - täytä XP SP3, joka on * muka * saapuvat CD Microsoft, kaikki on ajan tasalla. |
|
| |||
| |||
| No mitä tein, se näyttää lajitellaan itsensä ulos. |
|
| |||
| |||
| Hyvä ![]() Anteeksi en voinut olla enemmän apua, joskus se on vain asia on joutava sen kanssa, kunnes se toimii kuitenkin.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ei, älä huoli. Monta kertaa olen vähän kokemusta, olen törmännyt samaan tilanteeseen - se todellakin on vain kyse joutava: P |