![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik eindelijk in geslaagd om Vista werken op het draadloze netwerk, maar het delen van bestanden op de XP-doos is gegaan aan stukken. Het maakt niet zien noch oth de andere 2 machines (1 vista, 1 XP Pro), maar de anderen kunnen elke andere geen probleem. De instellingen voor het draadloze aan de ene die niet werkt verslag dat TCP / IP niet is geïnstalleerd, maar probeert te installeren, geeft een bericht: "Kan niet installeren gevraagde functie. De gegevens zijn ongeldig" Ik heb geprobeerd de wederopbouw van de TCP / IP stack. TIA Michael |
|
| |||
| |||
| Anyone got any ideas helemaal? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd het downloaden van de nieuwste updates voor alle computers op het netwerk?
|
| |||
| |||
| Yup - korte van XP SP3, die is * zogenaamd * aankomst op CD van Microsoft, alles up to date is. |
|
| |||
| |||
| Nou wat ik ook deed, lijkt het te hebben gesorteerd zelf uit. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Sorry dat ik kon niet meer helpen, soms is het gewoon een kwestie van prutsen rond met het tot het werkt wel.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nee, maak je geen zorgen over. Vele malen in mijn beperkte ervaring, ben ik tegengekomen dezelfde situatie - het is echt gewoon een geval van prutsen: p |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ondervindt u problemen bij het delen van een externe USB-drive raid-systeem | flamefrenzy56 | Windows besturingssystemen | 2 | 23 dec 2008 11:14 |
| ICS en het delen van bestanden problemen | fireballs169 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 17 feb 2008 04:06 |
| Win XP file sharing probleem | ideaman | Windows besturingssystemen | 2 | De 1 februari 2008 05:31 |
| File Sharing Niet | krewemiester | Netwerken, modems & VoIP | 15 | 30 Jan 2008 07:51 |
| File Sharing | Tabor | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 31 okt 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |