![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag äntligen lyckats få Vista arbetar på det trådlösa nätverket, dock fildelning på XP-rutan har gått sönder. Det inte heller se oth de andra 2 maskiner (1 vista, 1 XP Pro), men den andra kan komma åt varandra utan problem. Inställningarna för det trådlösa om det som inte fungerar rapport att TCP / IP är inte installerat, men försöker installera ger ett meddelande: "Kan inte installera efterfrågade funktionen. Uppgifterna är ogiltigt" Jag har försökt bygga om TCP / IP-stacken. TIA Michael |
|
| |||
| |||
| Någon som har några idéer alls? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat att ladda ner de senaste uppdateringarna för alla datorer i nätverket?
|
| |||
| |||
| Japp - kort av XP SP3, som är förment * * anländer på CD från Microsoft, allt är aktuell. |
|
| |||
| |||
| Väl vad jag gjorde, tycks det har löst upp sig. |
|
| |||
| |||
| Bra ![]() Sorry jag kunde inte vara till mer hjälp, ibland är det bara att pilla runt med det tills det fungerar ändå.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nej, oroa dig inte om det. Många gånger i min begränsade erfarenhet, har jag stött på i samma situation - det är verkligen bara ett fall av fuskande: p |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Har du problem med att dela en USB extern raid drivsystem | flamefrenzy56 | Windows-operativsystem | 2 | 23 december 2008 11:14 |
| ICS och fildelning problem | fireballs169 | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 17 februari 2008 04:06 |
| Win XP fildelning fråga | ideaman | Windows-operativsystem | 2 | 1 februari 2008 05:31 |
| Fildelning Underlåtenhet | krewemiester | Nätverk, Modem & VoIP | 15 | 30 januari 2008 07:51 |
| Fildelning | Tabor | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 31 oktober 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |