mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Getting internettet via Virgin medier Digibox

Reply

Thread Tools
Old 15. maj 2008, 06:22
Donor-Gruppen

Jeg tilsluttet min Xbox 360 til Ethernet-porten på bagsiden af mit samsung Virgin medier Digibox men jeg cant synes at få internet gennem den, det giver mig en ip fejl. nogen tanker?

BTW Jeg abonnerer på jomfruelige medier internet service såvel deres tv-tjeneste, boksen er tændt, jeg har den IP-indstillinger indstillet til automatisk og mit internet fungerer, når jeg bruge min sædvanlige kabelmodem.
Old 24. maj 2008, 00:29
Donor-Gruppen

Du behøver ikke koble dem direkte sammen, skal du bruge et modem.
Tilslut modem til Digibox, derefter forbinde modemmet til Xbox 360.

Du bør have en separat lange hvide ledning der kommer fra en kasse på væggen eller Digibox, som vil gå ind i et modem.
4gig 800 MHz RAM Oh, og en Iphone

Mit system: Liam's rig ..?

Processor (s):
E8200 45nm Core 2 Duo OC@4.8ghz Stabil
Bundkort:
GA-P31-DS3L 1066mhz 45nm FSB 1333
RAM Hukommelse:
4gig 1400mhz Dual kanal DDR3
Grafikkort (r):
8800 GTS 320mb
Lydkort:
Om bord
Harddisk (e):
250 GB standard
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
850watt SLI klar, NZXT Xtreme RED LED
Køling:
Asus Square Evo
Network / Internet:
20MB Virgin medier (Virgin FTL)
Monitor (s):
22 "HD Widescreen. 17" Proview
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 24. maj 2008, 03:28
Donor-Gruppen

forkert! De taler om conecting mit modem til min kabelforbindelse (som er allready gjort) og derefter knytte den til min Digibox med hvad? hvis jeg vedlagt mit modem til min Digibox det ville være meningsløst som modem værker bøden med sin egen og så, hvad der ville oprette forbindelse til de 360?
Old 24. maj 2008, 12:57
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Spencer2004 View Post
forkert! De taler om conecting mit modem til min kabelforbindelse (som er allready gjort) og derefter knytte den til min Digibox med hvad? hvis jeg vedlagt mit modem til min Digibox det ville være meningsløst som modem værker bøden med sin egen og så, hvad der ville oprette forbindelse til de 360?
Lidt uhøfligt dont you think?
Old 24. maj 2008, 13:17
Medlem Gruppen

hvad er du prøver at gøre, få internet via din ubrugte medier boks, i stedet for at bruge dit kabelmodem?
Old 24. maj 2008, 13:29
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af rbscooby View Post
hvad er du prøver at gøre, få internet via din ubrugte medier boks, i stedet for at bruge dit kabelmodem?
ye. medmindre hvis im fejl og Ethernet-porten på bagsiden af Digibox er for serviceing eller sådan noget.
Old 24. maj 2008, 13:46
Medlem Gruppen

hummm, jeg dont tror det er muligt, men det kunne være til fremtidig ekspansion, ligesom himlen + har USB-porte, men første ting første, hvilken type af Ethernet-kabel bruger du crossover måske eller et lige igennem en, når der tilsluttes en computer til at en router du bruger en straight via kabel, men når der forbinder to enheder sammen dvs. to computere til hinanden ved hjælp af et enkelt kabel, uden at en router eller switch i midten du bruge crossover-kabel, er det stadig den samme form som en lige via kabel, men opstillingen af wiren er anderledes, usaully den eneste måde du kan se forskellen mellem de kabler er ord trykt på wiren.

medmindre du fik det kontante til at gå ud og købe et crossover-kabel, jeg wouldnt gider og bare holde sig til ya normal kabelmodem
Old 24. maj 2008, 14:21
Administrator Gruppen

Hvis du har et digitalt TV derefter ja du stikket i Digibox at få bredbånd også.

Når du er færdig på en pc, du har til at registrere pc'en på skærmen i browseren, før den vil arbejde. Så jeg er ikke sikker på, hvordan du vil gøre dette på en xbox.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24. maj 2008, 15:08
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Hvis du har et digitalt TV derefter ja du stikket i Digibox at få bredbånd også.

Når du er færdig på en pc, du har til at registrere pc'en på skærmen i browseren, før den vil arbejde. Så jeg er ikke sikker på, hvordan du vil gøre dette på en xbox.
o rly? wel th @ t's ann0ying? n0w jeg rly w @ nt Xbox 2 hav en 1ntern3t br0ws3r: (

ty 4 t3lling mig

soz 4 taler i 1337, men im i en 1337y m00d.
Old 24. maj 2008, 20:46
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Spencer2004 View Post
o rly? wel th @ t's ann0ying? n0w jeg rly w @ nt Xbox 2 hav en 1ntern3t br0ws3r: (

ty 4 t3lling mig

soz 4 taler i 1337, men im i en 1337y m00d.

ty 4 t3 | | 1 | \ | g | V | 3

s0z 4 s | D34 | <1 | \ | g 1 | \ | 1.337 b | _ | + 1 | V | 1 | \ | 4 1337y | V | 00d

Atleast gøre det ordentligt, også dette er ikke alowed = _ =
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.