![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg tilsluttet min Xbox 360 til Ethernet-porten på bagsiden af mit samsung Virgin medier Digibox men jeg cant synes at få internet gennem den, det giver mig en ip fejl. nogen tanker? BTW Jeg abonnerer på jomfruelige medier internet service såvel deres tv-tjeneste, boksen er tændt, jeg har den IP-indstillinger indstillet til automatisk og mit internet fungerer, når jeg bruge min sædvanlige kabelmodem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behøver ikke koble dem direkte sammen, skal du bruge et modem. Tilslut modem til Digibox, derefter forbinde modemmet til Xbox 360. Du bør have en separat lange hvide ledning der kommer fra en kasse på væggen eller Digibox, som vil gå ind i et modem.
|
| |||
| |||
| forkert! De taler om conecting mit modem til min kabelforbindelse (som er allready gjort) og derefter knytte den til min Digibox med hvad? hvis jeg vedlagt mit modem til min Digibox det ville være meningsløst som modem værker bøden med sin egen og så, hvad der ville oprette forbindelse til de 360? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| hvad er du prøver at gøre, få internet via din ubrugte medier boks, i stedet for at bruge dit kabelmodem? |
|
| |||
| |||
| ye. medmindre hvis im fejl og Ethernet-porten på bagsiden af Digibox er for serviceing eller sådan noget. |
|
| |||
| |||
| hummm, jeg dont tror det er muligt, men det kunne være til fremtidig ekspansion, ligesom himlen + har USB-porte, men første ting første, hvilken type af Ethernet-kabel bruger du crossover måske eller et lige igennem en, når der tilsluttes en computer til at en router du bruger en straight via kabel, men når der forbinder to enheder sammen dvs. to computere til hinanden ved hjælp af et enkelt kabel, uden at en router eller switch i midten du bruge crossover-kabel, er det stadig den samme form som en lige via kabel, men opstillingen af wiren er anderledes, usaully den eneste måde du kan se forskellen mellem de kabler er ord trykt på wiren. medmindre du fik det kontante til at gå ud og købe et crossover-kabel, jeg wouldnt gider og bare holde sig til ya normal kabelmodem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har et digitalt TV derefter ja du stikket i Digibox at få bredbånd også.
| |||
| |||
| Citat:
ty 4 t3lling mig soz 4 taler i 1337, men im i en 1337y m00d. |
|
| |||
| |||
| Citat:
ty 4 t3 | | 1 | \ | g | V | 3 s0z 4 s | D34 | <1 | \ | g 1 | \ | 1.337 b | _ | + 1 | V | 1 | \ | 4 1337y | V | 00d Atleast gøre det ordentligt, også dette er ikke alowed = _ = |