vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Getting Internetin kautta neitsyt media digibox

Reply

Thread Tools
Old 15. toukokuuta 2008 06:22
Rahoittajien ryhmän

Default Getting Internetin kautta neitsyt media digibox

i kytketty minun xbox 360 on ethernet-porttiin takana minun samsung neitsyt media digibox mutta i cant näyttävät saada Internetin kautta, se antaa minulle ip virhe. mitään ajatuksia?

BTW Olen tilannut neitsyt tiedotusvälineet Internet-palvelujen sekä niiden tv-palvelua, laatikko on, i on ip-asetukset automaattisesti ja minun internet toimii, kun i käyttämään tavallista kaapelimodeemiin.
Old 24. toukokuuta 2008 00:29
Rahoittajien ryhmän

Sinun ei tarvitse kytkeä suoraan yhteen, tarvitset modeemin.
Kytke modeemi on Digibox, kytke modeemin Xbox 360.

Teidän olisi pitänyt olla erillinen pitkä valkoinen johto lähteneellä laatikko seinälle tai digibox että menee modeemina.
4gig 800MHz ram oh, ja iphone

My System: Liam n rig ..?

Processor (s):
E8200 45nm Core 2 Duo OC@4.8ghz Stabiili
Emolevy:
GA-P31-DS3L 1066mhz 45nm FSB 1333
RAM-muisti:
4gig 1400mhz Dual kanava DDR3
Graphics Card (s):
8800 GTS 320mb
Äänikortti:
On-board
Kiintolevy (t):
250 Gt: n standardi
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
850watt SLI valmis, NZXT Xtreme RED LED
Jäähdytys:
Asus Square Evo
Network / Internet:
20MB Virgin media (Virgin FTL)
Monitor (t):
22 "HD Widescreen. 17" Proview
Operating System (s):
Windows XP Pro Sp2
Old 24. toukokuuta 2008 03:28
Rahoittajien ryhmän

väärin! te puhutte conecting modeemia minun kaapeliyhteyttä (joka on allready tehdä) sitten liittämällä se minun digibox kanssa mitä? jos i liitteenä modeemia minun digibox se olisi turhaa, sillä modeemi toimii sakkoa sen itse ja sitten mikä muodostaa yhteyden 360?
Old 24. toukokuuta 2008 12:57
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Spencer2004 View Post
väärin! te puhutte conecting modeemia minun kaapeliyhteyttä (joka on allready tehdä) sitten liittämällä se minun digibox kanssa mitä? jos i liitteenä modeemia minun digibox se olisi turhaa, sillä modeemi toimii sakkoa sen itse ja sitten mikä muodostaa yhteyden 360?
A bit rude dont you think?
Old 24. toukokuuta 2008 13:17
Jäsen

mitä sinä yrität tehdä, saada Internetin kautta sinun neitsyt media ruutuun sijaan käyttämällä kaapelimodeemi?
Old 24. toukokuuta 2008 13:29
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by rbscooby View Post
mitä sinä yrität tehdä, saada Internetin kautta sinun neitsyt media ruutuun sijaan käyttämällä kaapelimodeemi?
te. ellei jos im väärässä ja ethernet-portin takana olevaan digibox on serviceing tai jotain.
Old 24. toukokuuta 2008 13:46
Jäsen

hummm, i dont sitä mieltä, että on mahdollista, mutta se voisi olla tulevaisuudessa kasvua, samoin kuin taivas + on USB-portit, mutta First things first, millaista ethernet-kaapeli on Käytätkö jakotaajuutta ehkä tai suoraan yhden, kun liität tietokoneen reititin käytät suoraan läpi-kaapeli, mutta kun yhdistää kaksi laitetta yhdessä eli kaksi tietokonetta toisiinsa käyttämällä yhdellä kaapelilla, ilman reititin tai kytkin keskellä sinun on käytettävä Ristikytkentäkaapeli, se on edelleen sama muoto kuin suora kautta kaapelilla, mutta ulkoasu kaapeli on erilainen, usaully ainoa tapa, jolla voit kertoa eroa kaapelit on sanat painettu kaapelin.

ellei sinulla on rahaa mennä ja ostaa Ristikytkentäkaapeli, i wouldnt vaivata ja juuri kiinni ya normaali kaapelimodeemi
Old 24. toukokuuta 2008 14:21
Administrator Group

Jos sinulla on digitaalinen tv sitten kyllä kytkemisen osaksi digibox saada laajakaistan myös.

Kun tehdään PC sinun täytyy rekisteröityä tietokoneen näytöllä selaimen, ennen kuin se toimii. Joten, en ole varma, miten voit tehdä tämän on xbox.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24. toukokuuta 2008 15:08
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Jos sinulla on digitaalinen tv sitten kyllä kytkemisen osaksi digibox saada laajakaistan myös.

Kun tehdään PC sinun täytyy rekisteröityä tietokoneen näytöllä selaimen, ennen kuin se toimii. Joten, en ole varma, miten voit tehdä tämän on xbox.
o rly? wel th @ t: n ann0ying? n0w i rly w @ nt Xbox 2 hav yksi 1ntern3t br0ws3r: (

ty 4 t3lling minulle

soz 4 puhui 1337 mutta im on 1337y m00d.
Old 24. toukokuuta 2008 20:46
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Spencer2004 View Post
o rly? wel th @ t: n ann0ying? n0w i rly w @ nt Xbox 2 hav yksi 1ntern3t br0ws3r: (

ty 4 t3lling minulle

soz 4 puhui 1337 mutta im on 1337y m00d.

ty 4 t3 | | 1 | \ | g | V | 3

s0z 4 s | D34 | <1 | \ | g 1 | \ | 1337 b | _ | + 1 | V | 1 | \ | 4 1337y | V | 00d

Atleast tehdä sen kunnolla, myös tämä ei ole alowed = _ =
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Virgin Media Kaapeli 50 Mt - Kuka tahansa Arvostele? Smitherz Verkottuminen, Modeemit & VoIP 19 23. helmikuu 2009 13:11
Virgin media robina80 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 12 8. Jul 2008 04:04
Virgin media rikkominen kirjeellä robina80 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 3. Hei 2008 03:06
Virgin media nopeuden päivitykseen robina80 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 6. toukokuuta 2008 14:10
Virgin media (UK only) robina80 Off Topic Discussion 5 11. Maaliskuu 2008 12:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.