![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| i kytketty minun xbox 360 on ethernet-porttiin takana minun samsung neitsyt media digibox mutta i cant näyttävät saada Internetin kautta, se antaa minulle ip virhe. mitään ajatuksia? BTW Olen tilannut neitsyt tiedotusvälineet Internet-palvelujen sekä niiden tv-palvelua, laatikko on, i on ip-asetukset automaattisesti ja minun internet toimii, kun i käyttämään tavallista kaapelimodeemiin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun ei tarvitse kytkeä suoraan yhteen, tarvitset modeemin. Kytke modeemi on Digibox, kytke modeemin Xbox 360. Teidän olisi pitänyt olla erillinen pitkä valkoinen johto lähteneellä laatikko seinälle tai digibox että menee modeemina.
|
| |||
| |||
| väärin! te puhutte conecting modeemia minun kaapeliyhteyttä (joka on allready tehdä) sitten liittämällä se minun digibox kanssa mitä? jos i liitteenä modeemia minun digibox se olisi turhaa, sillä modeemi toimii sakkoa sen itse ja sitten mikä muodostaa yhteyden 360? |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| mitä sinä yrität tehdä, saada Internetin kautta sinun neitsyt media ruutuun sijaan käyttämällä kaapelimodeemi? |
|
| |||
| |||
| te. ellei jos im väärässä ja ethernet-portin takana olevaan digibox on serviceing tai jotain. |
|
| |||
| |||
| hummm, i dont sitä mieltä, että on mahdollista, mutta se voisi olla tulevaisuudessa kasvua, samoin kuin taivas + on USB-portit, mutta First things first, millaista ethernet-kaapeli on Käytätkö jakotaajuutta ehkä tai suoraan yhden, kun liität tietokoneen reititin käytät suoraan läpi-kaapeli, mutta kun yhdistää kaksi laitetta yhdessä eli kaksi tietokonetta toisiinsa käyttämällä yhdellä kaapelilla, ilman reititin tai kytkin keskellä sinun on käytettävä Ristikytkentäkaapeli, se on edelleen sama muoto kuin suora kautta kaapelilla, mutta ulkoasu kaapeli on erilainen, usaully ainoa tapa, jolla voit kertoa eroa kaapelit on sanat painettu kaapelin. ellei sinulla on rahaa mennä ja ostaa Ristikytkentäkaapeli, i wouldnt vaivata ja juuri kiinni ya normaali kaapelimodeemi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on digitaalinen tv sitten kyllä kytkemisen osaksi digibox saada laajakaistan myös.
| |||
| |||
| Quote:
ty 4 t3lling minulle soz 4 puhui 1337 mutta im on 1337y m00d. |
|
| |||
| |||
| Quote:
ty 4 t3 | | 1 | \ | g | V | 3 s0z 4 s | D34 | <1 | \ | g 1 | \ | 1337 b | _ | + 1 | V | 1 | \ | 4 1337y | V | 00d Atleast tehdä sen kunnolla, myös tämä ei ole alowed = _ = |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virgin Media Kaapeli 50 Mt - Kuka tahansa Arvostele? | Smitherz | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 19 | 23. helmikuu 2009 13:11 |
| Virgin media | robina80 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 12 | 8. Jul 2008 04:04 |
| Virgin media rikkominen kirjeellä | robina80 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 3. Hei 2008 03:06 |
| Virgin media nopeuden päivitykseen | robina80 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 6. toukokuuta 2008 14:10 |
| Virgin media (UK only) | robina80 | Off Topic Discussion | 5 | 11. Maaliskuu 2008 12:07 |
| Thread Tools | |
| |