![]() |
|
| |||
| |||
| i mijn xbox 360 aangesloten op de Ethernet-poort op de achterkant van mijn samsung Virgin media Digibox maar i cant lijken te krijgen via internet, het geeft me een ip fout. Any thoughts? btw Ik ben geabonneerd op de maagd media internet service en hun tv-dienst, de doos is, heb ik de IP-instellingen is ingesteld op automatische en mijn internet werkt als ik mijn gebruikelijke kabel-modem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U hoeft geen verbinding rechtstreeks samen, hebt u een modem. Sluit de modem aan op de Digibox, dan sluit u de modem naar de Xbox 360. U moet beschikken over een aparte lange witte draad uit een doos aan de muur of Digibox die zal ingaan op een modem.
|
| |||
| |||
| verkeerd! u spreekt over conecting mijn modem naar mijn kabel-aansluiting (die is al gedaan) dan verbonden aan mijn Digibox met wat precies? als ik mijn modem gehecht aan mijn Digibox Het zou zinloos zijn als de modem werkt door haar zelf en wat zou aansluiten bij de 360? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Wat probeer je te doen, krijgen het internet via uw Virgin media vak, in plaats van het gebruik van uw kabel modem? |
|
| |||
| |||
| gij. tenzij indien im vergis en de Ethernet-poort aan de achterkant van de Digibox is voor serviceing of zoiets. |
|
| |||
| |||
| hummm, ik denk niet dat het mogelijk is, maar het zou kunnen zijn voor uitbreiding in de toekomst, net als de hemel + zijn usb-poorten, maar in de eerste dingen eerst welk type Ethernet-kabel gebruikt u misschien crossover of een rechte door een bij het aansluiten van een computer naar een router die u gebruikt een rechte via de kabel, maar bij het aansluiten van twee apparaten samen dwz twee computers met elkaar via een enkele kabel, zonder een router of switch in het midden te kunnen gebruiken moet je crossoverkabel, is het nog steeds dezelfde vorm als een rechte via kabel, maar de layout van de kabel is anders, usaully de enige manier kun je zeggen het verschil tussen de kabels is de vermelding op de draad. tenzij je het geld om uit te gaan en de aankoop van een crossover kabel, i wouldnt storen en gewoon met je normale kabelmodem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u de digitale tv dan ja je stekker in de Digibox om breedband ook.
| |||
| |||
| Citaat:
ty 4 t3lling me soz 4 spreken in 1337, maar in een im 1337y m00d. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
ty 4 t3 | | 1 | \ | g | V | 3 s0z 4 s | D34 | <1 | \ | g 1 | \ | 1337 b | _ | + 1 | V | 1 | \ | 4 1337y | V | 00d Atleast doen het goed, ook dit is niet alowed = _ = |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Virgin Media Kabel 50MB - Iedereen Rate It? | Smitherz | Netwerken, modems & VoIP | 19 | 23 feb 2009 13:11 |
| Virgin Media | robina80 | Netwerken, modems & VoIP | 12 | De 8 juli 2008 04:04 |
| Virgin media inbreuk brief | robina80 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | De 3 juli 2008 03:06 |
| Virgin media snelheid upgrade | robina80 | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 6 mei 2008 14:10 |
| Virgin Media (UK only) | robina80 | Off Topic Discussie | 5 | 11 mrt 2008 12:07 |
| Thread Tools | |
| |