mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Getting internet via maagd media Digibox

Reply

Thread Tools
Old 15 mei 2008, 06:22
Donor Groep

Default Getting internet via maagd media Digibox

i mijn xbox 360 aangesloten op de Ethernet-poort op de achterkant van mijn samsung Virgin media Digibox maar i cant lijken te krijgen via internet, het geeft me een ip fout. Any thoughts?

btw Ik ben geabonneerd op de maagd media internet service en hun tv-dienst, de doos is, heb ik de IP-instellingen is ingesteld op automatische en mijn internet werkt als ik mijn gebruikelijke kabel-modem.
Old 24 mei 2008, 00:29
Donor Groep

U hoeft geen verbinding rechtstreeks samen, hebt u een modem.
Sluit de modem aan op de Digibox, dan sluit u de modem naar de Xbox 360.

U moet beschikken over een aparte lange witte draad uit een doos aan de muur of Digibox die zal ingaan op een modem.
4gig 800MHz ram oh, en een Iphone

Mijn Systeem: Liam's tuig ..?

Processor (s):
E8200 45nm Core 2 Duo OC@4.8ghz Stabiel
Moederbord:
GA-P31-DS3L 1066MHz 45nm FSB 1333
RAM Geheugen:
4gig 1400mhz Dual-channel DDR3
Graphics Card (s):
8800 GTS 320mb
Sound Card:
On-board
Hard Drive (s):
250GB Standaard
Optische Drive (s):
Case / PSU:
850watt SLI klaar, NZXT Xtreme RED LED
Koeling:
Asus Square Evo
Netwerk / Internet:
20MB Virgin media (Virgin FTL)
Monitor (s):
22 "HD Widescreen. 17" Proview
Operating System (s):
Windows XP Pro Sp2
Old 24 mei 2008, 03:28
Donor Groep

verkeerd! u spreekt over conecting mijn modem naar mijn kabel-aansluiting (die is al gedaan) dan verbonden aan mijn Digibox met wat precies? als ik mijn modem gehecht aan mijn Digibox Het zou zinloos zijn als de modem werkt door haar zelf en wat zou aansluiten bij de 360?
Old 24 mei 2008, 12:57
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spencer2004 View Post
verkeerd! u spreekt over conecting mijn modem naar mijn kabel-aansluiting (die is al gedaan) dan verbonden aan mijn Digibox met wat precies? als ik mijn modem gehecht aan mijn Digibox Het zou zinloos zijn als de modem werkt door haar zelf en wat zou aansluiten bij de 360?
Een beetje onbeleefd dont you think?
Old 24 mei 2008, 13:17
Lid Fractie

Wat probeer je te doen, krijgen het internet via uw Virgin media vak, in plaats van het gebruik van uw kabel modem?
Old 24 mei 2008, 13:29
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbscooby View Post
Wat probeer je te doen, krijgen het internet via uw Virgin media vak, in plaats van het gebruik van uw kabel modem?
gij. tenzij indien im vergis en de Ethernet-poort aan de achterkant van de Digibox is voor serviceing of zoiets.
Old 24 mei 2008, 13:46
Lid Fractie

hummm, ik denk niet dat het mogelijk is, maar het zou kunnen zijn voor uitbreiding in de toekomst, net als de hemel + zijn usb-poorten, maar in de eerste dingen eerst welk type Ethernet-kabel gebruikt u misschien crossover of een rechte door een bij het aansluiten van een computer naar een router die u gebruikt een rechte via de kabel, maar bij het aansluiten van twee apparaten samen dwz twee computers met elkaar via een enkele kabel, zonder een router of switch in het midden te kunnen gebruiken moet je crossoverkabel, is het nog steeds dezelfde vorm als een rechte via kabel, maar de layout van de kabel is anders, usaully de enige manier kun je zeggen het verschil tussen de kabels is de vermelding op de draad.

tenzij je het geld om uit te gaan en de aankoop van een crossover kabel, i wouldnt storen en gewoon met je normale kabelmodem
Old 24 mei 2008, 14:21
Administrator Group

Als u de digitale tv dan ja je stekker in de Digibox om breedband ook.

Als je klaar bent op een pc hebt u te registreren op de pc-scherm in de browser voordat hij zich zal inzetten. Dus, ik ben niet zeker weet hoe u dit doen op een xbox.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 mei 2008, 15:08
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Hybride View Post
Als u de digitale tv dan ja je stekker in de Digibox om breedband ook.

Als je klaar bent op een pc hebt u te registreren op de pc-scherm in de browser voordat hij zich zal inzetten. Dus, ik ben niet zeker weet hoe u dit doen op een xbox.
o rly? wel th @ t's ann0ying? n0w i rly w @ nt de Xbox 2 hav een 1ntern3t br0ws3r: (

ty 4 t3lling me

soz 4 spreken in 1337, maar in een im 1337y m00d.
Old 24 mei 2008, 20:46
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spencer2004 View Post
o rly? wel th @ t's ann0ying? n0w i rly w @ nt de Xbox 2 hav een 1ntern3t br0ws3r: (

ty 4 t3lling me

soz 4 spreken in 1337, maar in een im 1337y m00d.

ty 4 t3 | | 1 | \ | g | V | 3

s0z 4 s | D34 | <1 | \ | g 1 | \ | 1337 b | _ | + 1 | V | 1 | \ | 4 1337y | V | 00d

Atleast doen het goed, ook dit is niet alowed = _ =
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Virgin Media Kabel 50MB - Iedereen Rate It? Smitherz Netwerken, modems & VoIP 19 23 feb 2009 13:11
Virgin Media robina80 Netwerken, modems & VoIP 12 De 8 juli 2008 04:04
Virgin media inbreuk brief robina80 Netwerken, modems & VoIP 1 De 3 juli 2008 03:06
Virgin media snelheid upgrade robina80 Netwerken, modems & VoIP 5 6 mei 2008 14:10
Virgin Media (UK only) robina80 Off Topic Discussie 5 11 mrt 2008 12:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.