![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg koblet min Xbox 360 til Ethernet-porten på baksiden av min samsung virgin media digibox men jeg skrånende ser ut til å få internett gjennom det, det gir meg en ip feil. noen tanker? btw Jeg abonnerer på jomfru media Internett-tjenesten samt deres tv-tjenesten, boksen er på, jeg har ip satt til automatisk og Internett virker når jeg bruker min vanlige kabelmodem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger ikke koble dem direkte sammen, må du ha et modem. Koble modemet til Digibox, og deretter koble modemet til Xbox 360. Du bør ha en egen lange hvite ledningen som kommer fra en boks på veggen eller digibox som vil gå inn i et modem.
|
| |||
| |||
| feil! du snakker om conecting modemet mitt kabeltilkobling (som er allready gjort) og knytter den til min digibox med hva? hvis jeg koblet modemet mitt digibox det ville være meningsløst som modem virker fint av seg selv og så hva som ville koble til 360? |
|
| |||
| |||
| A bit rude dont du? |
|
| |||
| |||
| Hva er det du prøver å gjøre, få internett via virgin media boksen, i stedet for å bruke kabel modem? |
|
| |||
| |||
| ye. med mindre hvis im feilaktig og Ethernet-port på baksiden av digibox er for serviceing eller noe. |
|
| |||
| |||
| hummm, jeg dont overveie det er mulig, men det kan være for fremtidig ekspansjon, akkurat som himmelen + har USB-porter, men først begynne hvilken ethernet kabel bruker du krysskabel kanskje eller rett gjennom en, når du kobler en datamaskin til en ruter du bruker en rett gjennom kabel, men når du kobler to enhetene sammen dvs. to datamaskiner til hverandre ved hjelp av en enkelt kabel, uten en ruter eller bytte i midten du må bruke Krysskabelen, er det fortsatt samme form som en rett via kabel, men utformingen av ledningen er forskjellige, usaully den eneste måten du kan fortelle forskjellen mellom kablene er ordene trykt på wire. med mindre du har penger til å gå ut og kjøpe en Krysskabelen jeg wouldnt bry og rett pinne med ya normal kabelmodem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har digital tv da ja du plugger inn i digibox å få bredbånd også.
| |||
| |||
| Sitat:
ty 4 t3lling meg soz 4 taler i 1337, men im i en 1337y m00d. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
ty 4 T3 | | 1 | \ | g | V | 3 s0z 4 s | D34 | <1 | \ | G 1 | \ | 1337 b | _ | + 1 | V | 1 | \ | 4 1337y | V | 00d Atleast gjøre det riktig, også dette er ikke alowed = _ = |