mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Got Nogle Langsom Internet Trouble

Reply

Thread Tools
Old 7. oktober 2008, 13:47
Ny Medlem Gruppen

Default Got Nogle Langsom Internet Trouble

Hej Alle Jeg er en newbie til dette ERE Forum, og jeg fik et problem: (

Jeg har en Samsung R60 plus Laptop
Kørsel af en Intel Core 2 DUP processor og Windows Vista OS
Jeg er på et trådløst netværk (Netgear med AOL)

Jeg har haft den bærbare computer i ca 5 måneder og indtil for et par dage siden jeg har haft nogen synlig internet problemer ...
Indtil da .. pludselig min laptops ydeevne faldt forfærdeligt ..
når du henter videoer eller filer, det tager agesit siger jeg gerne 27.5kb en min, siger det anslåede tidspunkt dage .. på en fil, der normalt ville tage 10 minutter ...
Det eneste, jeg kan tænke på, der kan have gjort noget, er, at jeg fjernet McAfee Gratis prøve fra min computer ved at downloade værktøjet og at fjerne det ...
Jeg derefter downloadet Gennemsnitlig 8.0, kørte et virus-scan ingen trusler fundet, jeg har nu fjernet, og ikke kører nogen anti-virus ... men at isnt det problem, som jeg har været ubeskyttede i flere måneder og det har været fint ...
Normale web-sider som Google og lignende er MMM, ok Jeg formoder sin tolerable ... men da streaming-videoer online,. Det er bare patetisk ..........
En ting vil jeg nævne, at er lidt svært at forklare, er dette ...
da min laptop kørte bøde signalet var normalt 2-3 stænger ...
nu, når den bærbare computer kører langsomt, er det 4-5 barer og meget godt signal, ... at jeg slet ikke forstå lol ......
Jeg har prøvet at skifte firewall fra, og det er stadig langsomt ...
I m ikke meget af computere og wouldnt tillid mig med nogen mega ting ... så hvis du kunne forklare i et enkelt format for mig venligst ...
nogen hjælp i denne sag ville blive værdsat som jeg ønsker at få det sorteret snart lol
så ThankYou meget på forhånd, hvis du kan hjælpe mig: D
tak ...
Old 7. oktober 2008, 13:50
Administrator Gruppen

http://speedtest.net/

Hvad er dine uploade, downloade og ping resultater?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7. oktober 2008, 14:15
Donor-Gruppen

Har du et månedligt / ugentligt hente grænse på din forbindelse? Og ved du, hvis du er kommet overalt tæt på det?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvorfor er min Internet så langsom?? Behage hjælp mig ... mrcrazie007 Networking, Modemer & VoIP 9 16 august 2009 01:23
Overførsel af internet indstillinger, der har nogle problemer. usernamecriteriasuck General Software Chat 3 18 oktober 2008 07:29
Internet lige er begyndt at gå langsomt? rsteenoven Networking, Modemer & VoIP 13 6. okt 2008 15:46
Im har problemer med at forbinde til internettet definingmoment Networking, Modemer & VoIP 4 4 januar 2008 15:13
Problemer med tilslutning til internettet (Kan ikke Forny IP-adresse) agc28 Networking, Modemer & VoIP 6 20 november 2007 20:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.