vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Got Jotkut Hidas Internet Trouble

Reply

Thread Tools
Old 7 lokakuu 2008, 13:47
Uusi Jäsen

Default Got Jotkut Hidas Internet Trouble

Hi All I am a newbie tähän ennen kuin foorumi, ja Minulla on ongelma: (

Minulla on Samsung R60 plus Laptop
Running Intel Core 2 Dup suoritin ja Windows Vista-käyttöjärjestelmä
Minulla on langaton verkko (Netgear AOL: n kanssa)

Minulla oli kannettava tietokone on noin 5 kuukautta ja enintään siihen asti, kunnes pari päivää sitten olen ollut mitään ilmeistä internet ongelmia ...
Siihen asti .. yhtäkkiä minun laptops suorituskyky laskenut kauheaa ..
kun videoiden lataaminen tai tiedostoa, se tekee agesit sanoo olen kuten 27.5kb yksi min, se sanoo, arvioitu aika päivää .. tiedostoa, jotka normaalisti kestää 10 minuuttia ...
Voin vain ajatella, että on tehnyt jotain on, että olen poistanut McAfee Maksuton oikeudenkäynti minun tietokone lataamalla työkalun ja poistaa se ...
Sitten ladataan keskimäärin 8,0, juoksi virus-scan ei uhkia löydy, i on nyt poistettu, ja ei näytetä mitään anti-virus ... mutta että isnt ongelma kuin olen ollut suojaamattomassa kuukausia, ja se on hieno ...
Normaali Internet-sivuilla, kuten Google ja niin ovat mmm, ok Otaksun sen siedettäväksi ... mutta kun videoita verkossa. se on vain säälittävä ..........
Yksi asia i mainita, että on hieman vaikea selittää, tämä on ...
kun kannettava tietokone on käynnissä hieno signaali oli yleensä 2-3 baareja ...
nyt, kun tietokone on käynnissä hidasta, se on 4-5 baaria ja erittäin hyvä signaali, ... että en ole ymmärtänyt lol ......
Olen yrittänyt vaihtamalla palomuuri pois käytöstä, ja se on edelleen hidasta ...
I m ole kovin tietokone lukutaito ja wouldnt luottamus itseäni mihinkään mega asioita ... niin, jos voisitte selittää yksinkertaisin muoto me please ...
apua tässä asiassa olisi hyvä, koska haluan saada sen LAJITTELE pian lol
niin thankyou hyvin paljon etukäteen, jos voit auttaa minua: D
kiitos ...
Old 7 lokakuu 2008, 13:50
Administrator Group

http://speedtest.net/

Mitkä ovat lataa, lataa ja ping tuloksia?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 lokakuu 2008, 14:15
Rahoittajien ryhmän

Onko sinulla kuukausittain / viikoittain ladata raja yhteys? Ja sinä tiedät, jos olet tullut missään lähellä sitä?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Miksi Internet on niin hidas? Please Help Me ... mrcrazie007 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 9 16th Aug 2009 01:23
Siirtäminen internet asetukset, joilla on ongelmia. usernamecriteriasuck General Software Chat 3 18. lokakuu 2008 07:29
Internet juuri aloittanut menossa hitaasti? rsteenoven Verkottuminen, Modeemit & VoIP 13 6. lokakuu 2008 15:46
Im on ongelmia Internet-yhteyden muodostaminen definingmoment Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 4. Jan 2008 15:13
Trouble Liittäminen Internet (Can't Uudista IP-osoite) agc28 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 20. marraskuu 2007 20:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.