![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All I am a newbie tähän ennen kuin foorumi, ja Minulla on ongelma: ( Minulla on Samsung R60 plus Laptop Running Intel Core 2 Dup suoritin ja Windows Vista-käyttöjärjestelmä Minulla on langaton verkko (Netgear AOL: n kanssa) Minulla oli kannettava tietokone on noin 5 kuukautta ja enintään siihen asti, kunnes pari päivää sitten olen ollut mitään ilmeistä internet ongelmia ... Siihen asti .. yhtäkkiä minun laptops suorituskyky laskenut kauheaa .. kun videoiden lataaminen tai tiedostoa, se tekee agesit sanoo olen kuten 27.5kb yksi min, se sanoo, arvioitu aika päivää .. tiedostoa, jotka normaalisti kestää 10 minuuttia ... Voin vain ajatella, että on tehnyt jotain on, että olen poistanut McAfee Maksuton oikeudenkäynti minun tietokone lataamalla työkalun ja poistaa se ... Sitten ladataan keskimäärin 8,0, juoksi virus-scan ei uhkia löydy, i on nyt poistettu, ja ei näytetä mitään anti-virus ... mutta että isnt ongelma kuin olen ollut suojaamattomassa kuukausia, ja se on hieno ... Normaali Internet-sivuilla, kuten Google ja niin ovat mmm, ok Otaksun sen siedettäväksi ... mutta kun videoita verkossa. se on vain säälittävä .......... Yksi asia i mainita, että on hieman vaikea selittää, tämä on ... kun kannettava tietokone on käynnissä hieno signaali oli yleensä 2-3 baareja ... nyt, kun tietokone on käynnissä hidasta, se on 4-5 baaria ja erittäin hyvä signaali, ... että en ole ymmärtänyt lol ...... Olen yrittänyt vaihtamalla palomuuri pois käytöstä, ja se on edelleen hidasta ... I m ole kovin tietokone lukutaito ja wouldnt luottamus itseäni mihinkään mega asioita ... niin, jos voisitte selittää yksinkertaisin muoto me please ... apua tässä asiassa olisi hyvä, koska haluan saada sen LAJITTELE pian lol niin thankyou hyvin paljon etukäteen, jos voit auttaa minua: D kiitos ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla kuukausittain / viikoittain ladata raja yhteys? Ja sinä tiedät, jos olet tullut missään lähellä sitä?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miksi Internet on niin hidas? Please Help Me ... | mrcrazie007 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 9 | 16th Aug 2009 01:23 |
| Siirtäminen internet asetukset, joilla on ongelmia. | usernamecriteriasuck | General Software Chat | 3 | 18. lokakuu 2008 07:29 |
| Internet juuri aloittanut menossa hitaasti? | rsteenoven | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 13 | 6. lokakuu 2008 15:46 |
| Im on ongelmia Internet-yhteyden muodostaminen | definingmoment | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 4. Jan 2008 15:13 |
| Trouble Liittäminen Internet (Can't Uudista IP-osoite) | agc28 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 20. marraskuu 2007 20:06 |
| Thread Tools | |
| |