mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Got Sommige Slow internet Trouble

Reply

Thread Tools
Old 7 oktober 2008, 13:47
Nieuw Lid Fractie

Default Got Sommige Slow internet Trouble

Hi All Ik ben een newbie ere aan dit forum, en ik heb een probleem: (

Ik heb een Samsung R60 plus Laptop
Het draaien van een Intel Core 2 DUP-processor en Windows Vista besturingssysteem
Ik ben op een draadloos netwerk (Netgear met AOL)

Ik heb de laptop voor ongeveer 5 maanden en tot een paar dagen geleden heb ik heb geen duidelijke internet problemen ...
Tot dan .. ineens mijn laptop prestaties gedaald vreselijk ..
bij het downloaden van video's of bestanden, het duurt agesit zegt dat ik net als 27.5kb een min, zegt dat het geschatte tijd dag .. op een bestand dat normaal zou duren 10 minuten ...
Het enige wat ik kan bedenken die iets hebben gedaan is dat ik verwijderde de Mcafee Gratis trial van mijn computer door het downloaden van het gereedschap en het verwijderen van het ...
Vervolgens heb ik AVG 8.0 gedownload, liep een virus-scan geen bedreigingen gevonden, heb ik nu verwijderd en dat niet vertoond alle anti-virus ... maar dat isnt het probleem zoals ik al heb onbeschermde al maanden en het is fijn ...
Normale webpagina's als Google en dergelijke zijn mmm, ok Ik neem haar draaglijk ... maar als streaming video online. het is gewoon zielig ..........
Een ding zal ik vermelden dat is een beetje moeilijk uit te leggen is dit ...
toen mijn laptop liep boete het signaal was meestal 2-3 bars ...
nu wanneer de laptop loopt traag, het is 4-5 bars en zeer goede signaal, ... dat Ik begrijp lol ......
Ik heb geprobeerd de firewall uit te schakelen, en het is nog steeds traag ...
Ik ben niet erg computer kunnen omgaan en wouldnt vertrouwen mij met een mega-dingen ... dus als je zou kunnen uitleggen in eenvoudige formaat voor me please ...
enige hulp over dit onderwerp zou worden gewaardeerd als ik wil om het te krijgen spoedig lol gesorteerd
thankyou zo veel van te voren als je kan me helpen: D
merci ...
Old 7 oktober 2008, 13:50
Administrator Group

http://speedtest.net/

Wat zijn uw uploaden, downloaden en ping resultaten?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 oktober 2008, 14:15
Donor Groep

Heeft u een maandelijks / wekelijks download limiet op uw verbinding? En weet je als je ergens gekomen dicht bij dat?

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Waarom is mijn internet zo traag? Please Help Me ... mrcrazie007 Netwerken, modems & VoIP 9 16 augustus 2009 01:23
Overstappen internet instellingen, met een aantal problemen. usernamecriteriasuck Algemene programmatuurnoot Chat 3 18 okt 2008 07:29
Internet net begonnen gaan traag? rsteenoven Netwerken, modems & VoIP 13 6 okt 2008 15:46
Im geen verbinding met het internet definingmoment Netwerken, modems & VoIP 4 De 4 januari 2008 15:13
Trouble Aansluiten op internet (Kan niet vernieuwen IP-adres) agc28 Netwerken, modems & VoIP 6 20 nov 2007 20:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.