![]() |
|
| |||
| |||
| Hi All Ik ben een newbie ere aan dit forum, en ik heb een probleem: ( Ik heb een Samsung R60 plus Laptop Het draaien van een Intel Core 2 DUP-processor en Windows Vista besturingssysteem Ik ben op een draadloos netwerk (Netgear met AOL) Ik heb de laptop voor ongeveer 5 maanden en tot een paar dagen geleden heb ik heb geen duidelijke internet problemen ... Tot dan .. ineens mijn laptop prestaties gedaald vreselijk .. bij het downloaden van video's of bestanden, het duurt agesit zegt dat ik net als 27.5kb een min, zegt dat het geschatte tijd dag .. op een bestand dat normaal zou duren 10 minuten ... Het enige wat ik kan bedenken die iets hebben gedaan is dat ik verwijderde de Mcafee Gratis trial van mijn computer door het downloaden van het gereedschap en het verwijderen van het ... Vervolgens heb ik AVG 8.0 gedownload, liep een virus-scan geen bedreigingen gevonden, heb ik nu verwijderd en dat niet vertoond alle anti-virus ... maar dat isnt het probleem zoals ik al heb onbeschermde al maanden en het is fijn ... Normale webpagina's als Google en dergelijke zijn mmm, ok Ik neem haar draaglijk ... maar als streaming video online. het is gewoon zielig .......... Een ding zal ik vermelden dat is een beetje moeilijk uit te leggen is dit ... toen mijn laptop liep boete het signaal was meestal 2-3 bars ... nu wanneer de laptop loopt traag, het is 4-5 bars en zeer goede signaal, ... dat Ik begrijp lol ...... Ik heb geprobeerd de firewall uit te schakelen, en het is nog steeds traag ... Ik ben niet erg computer kunnen omgaan en wouldnt vertrouwen mij met een mega-dingen ... dus als je zou kunnen uitleggen in eenvoudige formaat voor me please ... enige hulp over dit onderwerp zou worden gewaardeerd als ik wil om het te krijgen spoedig lol gesorteerd thankyou zo veel van te voren als je kan me helpen: D merci ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u een maandelijks / wekelijks download limiet op uw verbinding? En weet je als je ergens gekomen dicht bij dat?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Waarom is mijn internet zo traag? Please Help Me ... | mrcrazie007 | Netwerken, modems & VoIP | 9 | 16 augustus 2009 01:23 |
| Overstappen internet instellingen, met een aantal problemen. | usernamecriteriasuck | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 18 okt 2008 07:29 |
| Internet net begonnen gaan traag? | rsteenoven | Netwerken, modems & VoIP | 13 | 6 okt 2008 15:46 |
| Im geen verbinding met het internet | definingmoment | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 4 januari 2008 15:13 |
| Trouble Aansluiten op internet (Kan niet vernieuwen IP-adres) | agc28 | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 20 nov 2007 20:06 |
| Thread Tools | |
| |