![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen Jeg er en nybegynner i denne ere Forum, og jeg har et problem: ( Jeg har en Samsung R60 pluss Laptop Kjører en Intel Core 2 DUP-prosessor og Windows Vista OS Jeg er på et trådløst nettverk (NETGEAR med AOL) Jeg har hatt den bærbare for ca 5 måneder og opp til et par dager siden jeg har hatt noen åpenbar internett problemer ... Inntil da .. plutselig min bærbare PC-ytelsen droppet forferdelig .. når du laster ned videoer eller filer, tar det agesit sier jeg liker 27.5kb en min, står det at beregnet tid dager .. på en fil som normalt vil ta 10 minutter ... Det eneste jeg kan tenke på som kan ha gjort noe er at jeg fjernet Mcafee Prøv gratis fra datamaskinen ved å laste ned verktøyet og fjerner den ... Jeg så ned gj.sn. 8,0, kjørte en virus-skanner ingen trusler funnet, har jeg nå avinstallert den og ikke kjøre noen antivirus ... men at isnt problemet som jeg har ubeskyttet måneder og det har vært fint ... Normal nettsider som Google og slike som er mmm, ok jeg anta sin tålelig ... men når direkteavspilte videoer på nettet. Det er bare patetisk .......... En ting jeg vil nevne det er litt vanskelig å forklare, er dette ... da min bærbare ble brukt fine signalet var vanligvis 2-3 barer ... nå når laptop kjører sakte, er det 4-5 barer og veldig bra signal, ... at jeg ikke forstår lol ...... Jeg har forsøkt veksling brannmuren av, og det fortsatt er tregt ... Jeg er ikke veldig datamaskinen literate og wouldnt stole på meg selv med noen kanskje ting ... så hvis du kunne forklare på en enkel måte for meg behage ... hjelp i denne saken ville være verdsatt som jeg ønsker å få det sortert snart lol så takk så mye på forhånd om du kan hjelpe meg: D takk ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en månedlig / ukentlig nedlasting grensen på tilkoblingen? Og vet du om du har kommet noe sted nær det?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor er Internett så tregt? Behage hjelpe meg ... | mrcrazie007 | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 16 august 2009 01:23 |
| Overføre Internett-innstillinger, har noen problemer. | usernamecriteriasuck | General Software Chat | 3 | 18 oktober 2008 07:29 |
| Internett begynte å gå tregt? | rsteenoven | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 6 okt 2008 15:46 |
| Im har problemer med å koble til Internett | definingmoment | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 4 januar 2008 15:13 |
| Problemer med å koble til Internett (Kan ikke Forny IP-adressen) | agc28 | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 20 nov 2007 20:06 |
| Thread Tools | |
| |