![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alla Jag är en nybörjare på detta ere Forum, och jag har ett problem: ( Jag har en Samsung R60 plus Laptop Kör en Intel Core 2 DUP-processor och Windows Vista OS Jag är på ett trådlöst nätverk (Netgear med AOL) Jag har haft den bärbara datorn i ca 5 månader och upp till ett par dagar sedan jag hade ingen märkbar internet problem ... Fram till dess .. plötsligt min bärbara prestanda sjunkit hemskt .. när du laddar ner filmer eller filer, det tar agesit säger jag gillar 27.5kb en min, säger uppskattade Temne dagar .. på en fil som normalt tar 10 minuter ... Det enda jag kan tänka på som kan ha gjort något är att jag tagit bort Mcafee Fri rättegång från min dator genom att ladda ner verktyget och ta bort det ... Jag sedan hämtat genomsnitt 8,0, körde en virus-scan inget hot funna, Jag har nu avinstallerat det och inte köra något antivirusprogram ... men att isnt problemet som jag har varit oskyddade i månader och det har varit bra ... Normala webbsidor som Google och liknande är mmm, ok jag antar sin tolererbar ... men när streaming video online. Det är bara patetiskt .......... En sak jag vill nämna att det är lite svårt att förklara det här ... när min laptop körde bra signalen var vanligtvis 2-3 barer ... Nu när den bärbara datorn går långsamt, det är 4-5 barer och mycket bra signal ... att jag inte förstår lol ...... Jag har försökt byta brandväggen avstängd, och det är fortfarande långsamt ... Jag är inte mycket dator kompetenta och wouldnt litar på mig själv med någon mega saker ... så om du kunde förklara på ett enkelt format för mig snälla ... någon hjälp i denna fråga skulle vara som jag vill få det sorteras snart lol så tack så mycket i förväg om du kan hjälpa mig: D tack ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en månad / vecka hämta gräns för anslutningen? Och vet du om du har kommit någonstans i närheten av det?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Varför är min Internet så långsamt? Hjälp mig ... | mrcrazie007 | Nätverk, Modem & VoIP | 9 | 16 august 2009 01:23 |
| Överföra Internet-inställningar, med vissa problem. | usernamecriteriasuck | General Software Chat | 3 | 18 oktober 2008 07:29 |
| Internet precis börjat gå långsamt? | rsteenoven | Nätverk, Modem & VoIP | 13 | 6 oktober 2008 15:46 |
| Im har problem med att ansluta till Internet | definingmoment | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 4 januari 2008 15:13 |
| Problem med att ansluta till Internet (Kan inte förnya IP-adress) | agc28 | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 20 november 2007 20:06 |
| Thread Tools | |
| |