![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, haluaisin tietää, miten setup kaupallinen Internet faksi palvelun, kuten "Efax". Tiedän, että minun on oltava faksin palvelin tai yhdyskäytävä, mutta mitkä ovat tarkan laitteistot ja ohjelmistot, että minun on? Pitääkö minun vain faksi moderni & puhelinlinjaan? Voiko kukaan auttaa? Kiitos! :):) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohjelmiston tai laitteiston? | IkerSilva | Rautatavaran Chat | 1 | 5 lokakuu 2009 00:06 |
| VHS / DVB-T DVD: llä? Hardware Vs Ohjelmisto | mctw | Multimedia & Codecs | 0 | 9 syyskuu 2009 10:09 |
| Neuvonta kaivattuja - Asus tavoitella yksi OAO 150BB Hardware Issue | rahvaaseen | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 8. Apr 2009 11:36 |
| Laitteisto-tai ohjelmisto-ongelma? | Airescape | General Software Chat | 8 | 15th Feb 2008 07:13 |
| Acer 5101 Service Manual Needed | Jonathon28 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 11th Feb 2008 19:22 |
| Thread Tools | |
| |