mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Maskinvare og programvare er nødvendig for å tilby Internett Fax Service?

Reply

Thread Tools
Old 1 juli 2009, 05:33
New Member Group

Default Maskinvare og programvare er nødvendig for å tilby Internett Fax Service?

Hei, Jeg ønsker å finne ut hvordan du konfigurer et kommersielt internett fakstjeneste, som "Efax". Jeg vet at jeg må ha en faks server eller gateway, men hva er den nøyaktige maskinvare og programvare som jeg trenger? Trenger jeg bare en faks moderne og en telefonlinje? Kan noen hjelpe meg? Takk! :):)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Programvare eller maskinvare? IkerSilva General Hardware Chat 1 5 oktober 2009 00:06
VHS / Freeview Til DVD? Hardware Vs Software mctw Multimedia & Kodeker 0 9 september 2009 10:09
Råd Mye Trengs - Asus aspire en oao 150BB Hardware Issue bonde Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 8 april 2009 11:36
Maskinvare eller programvare problem? Airescape General Software Chat 8 15 februar 2008 07:13
Acer 5101 Service Manual Trengs Jonathon28 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 11 februar 2008 19:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.