vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Ohje Dam School

Closed Thread

Thread Tools
Old 5 joulukuu 2007, 11:08
Uusi Jäsen

Default Ohje Dam School

OK i juuri saanut uuden koulun ja saan kannettavan tietokoneen työskentelevät siellä internet i piti maksaa £ 10 configer ja juuri yleensä saada lupa, jossa otetaan esimerkiksi 30 sekuntia ja sitten sain viruksen ja se ruuvattu ylös kaiken ja i uudelleenasennettavien kaiken. Joten mene pyytää vain config ja nyt he sanovat minun maksettava toiselle £ 10 Y i jo maksanut anyway pisteeseen pääseminen ei any1 ei kuinka config se asiakkai olen WEP-avain, ips ja kaikki asiakkaat joidenkin hakkerointi Kiitos etukäteen
Old 5 joulukuu 2007, 11:38
Moderator Group

Default Ohje Dam School

Emme ole täällä apua rikkomatta sääntöjä.

Tiedän, että se on kuormituksen sonni, mutta jos ne on sanottava, sinun on maksettava se on, mitä pitäisi tehdä.

Kysy itseltäsi on £ 10 arvoinen Saatko verkossa? Luulen, se on.

EDIT: Ensi kerralla saat virus tulla tänne ja autamme sinua korjaamaan sen ilmaiseksi.

Closed Thread

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Idiootit at My School Vihje Yli Heidän Truck ... cheesepuff Off Topic Discussion 5 22 lokakuu 2009 15:41
Koulun opettaja kiellot Linux evilfantasy Off Topic Discussion 13 17. Joulukuu 2008 11:11
Old School mobiili dial up pest79456 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 2. Aug 2008 12:39
Kuka ohjelmointi koulussa? gaza14 Web Design, Hosting & SEO 22 29th Mar 2008 04:09
School estää kaikki pelit goldscript Virusten, vakoiluohjelmien & Security 13 21. Sep 2007 10:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.