mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Hjelp Dam School

Closed Thread

Thread Tools
Old 5te Dec 2007, 11:08
New Member Group

Default Hjelp Dam School

OK jeg rettferdig fikk en ny skole og for å få min bærbare arbeider på internett der jeg måtte betale £ 10 til configer og bare generelt for å få tillatelse, som tar gjerne 30 sek og så fikk jeg et virus, og det ødelagt alt og jeg reinstallert alt. så går jeg be om bare config og nå sier at jeg må betale en £ 10 Y jeg allerede betalt likevel komme til poenget does any1 ikke hvordan du konferere det cus jeg har WEP-nøkkelen, IPS og alt cus av noen hacking Takk på forhånd
Old 5te Dec 2007, 11:38
Moderator Group

Default Hjelp Dam School

Vi er ikke her for å hjelpe til med å bryte regler.

Jeg vet det er en belastning på okse, men hvis de har sagt du må betale så det er hva du bør gjøre.

Spør deg selv er £ 10 lønner seg for deg å komme på nettet? Jeg vil tro det er.

EDIT: Neste gang du får et virus kommer her, og vi vil hjelpe deg å fikse den gratis.

Closed Thread

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Idioter på My School Tips over Truck ... cheesepuff Av Emne Diskusjon 5 22 oktober 2009 15:41
School lærer forbud Linux evilfantasy Av Emne Diskusjon 13 17 desember 2008 11:11
Old School mobile Oppringing pest79456 Nettverk, modem og VoIP 1 2 august 2008 12:39
Hvem er programmering i skolen? gaza14 Web Design, hosting & SEO 22 29 mars 2008 04:09
School blokkerer alle spill goldscript Virus, spionprogrammer og sikkerhet 13 21. sep 2007 10:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.