![]() |
|
| |||
| |||
| OK Jag fick just en ny skola och få min laptop som arbetar på det Internet jag fick betala £ 10 till configer och bara i allmänhet att få tillstånd, som tar ca 30 sek och sen fick jag ett virus och det skruvades upp allt och Jag installeras allting. Därför går jag be om bara config och nu de säger att jag måste betala ytterligare 10 £ Y i redan betalats ändå komma till den punkt inte any1 ingen hur config det kun Jag har WEP-nyckel, IPS och kundernas allt vissa dataintrång Tack innan |
|
| |||
| |||
| Vi är inte här för att hjälpa till med att bryta reglerna. Jag vet att det är en belastning av tjur, men om de säger att du måste betala då det är vad du ska göra. Fråga dig själv är 10 £ värt du få på nätet? Jag tror att det är. EDIT: Nästa gång du får ett virus kommer hit och vi hjälper dig att fixa det gratis. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Idioter på min skola Tips över sina Truck ... | cheesepuff | Off Topic Discussion | 5 | 22 Oktober 2009 15:41 |
| Lärare förbud Linux | evilfantasy | Off Topic Discussion | 13 | 17 december 2008 11:11 |
| Old School mobil uppringbar | pest79456 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 2 august 2008 12:39 |
| Vem är planeringen i skolan? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 mars 2008 04:09 |
| Skola blockerar alla spel | goldscript | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 21 sep 2007 10:16 |
| Thread Tools | |
| |