![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en server med en dobbelt port netværkskort. Jeg har 2 separate netværk, kan både få adgang til internettet. Anden internetudbyder. Når jeg opretter forbindelse til serveren til begge netværk jeg kan få adgang til alle ressourcer på begge netværk fint og har internetadgang. Men internettet er få, er ikke fra internetudbyderen, jeg ønsker. Hvordan kan jeg isolere internetforbindelse? Hvordan kan jeg kontrollere, hvilken internetudbyder jeg vil bruge? |
|
| |||
| |||
| Siger du, at på et program efter program grundlag du vil hver kun at bruge det ene eller det andet netværk? Kan du uddybe lidt?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Nå grundlæggende Jeg kører vores hjemmeside på en T1 linje. At T1 er også brug for nogle andre ting som vores telefonsystem. I de sidste jeg FTP fra web-server til en anden computer og net-brug var altid høj. Så jeg vil bruge den anden port til andre ting som FTP uden at forstyrre T1 linje. |
|
| |||
| |||
| Jeg ting du bør være i stand til at fastsætte en havn som en proxy for din FTP-program. Jeg har ikke noget at eksperimentere med.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller du skal være i stand til at indtaste IP-adressen på den anden port og få adgang til serveren på den måde. (Så længe du er lokale til det.)