vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Miten eristää kaksoiskäyttöä satama verkkosovitin?

Reply

Thread Tools
Old 30 huhtikuu 2008, 13:29
Jäsen

Default Miten eristää kaksoiskäyttöä satama verkkosovitin?

Olen palvelimeen kaksi sataman verkkosovitin. Minulla on 2 erillistä verkkoa, niin voi käyttää Internetiä. Erilaiset ISP. Kun minä yhteyden palvelimeen sekä verkkojen voin käyttää kaikkia resursseja sekä verkkojen hienosti ja on internetyhteys. Mutta Internet olen ehtiminen ei ole peräisin ISP haluan. Miten eristää Internet-yhteys? Miten voin määrittää, mitkä ISP haluan käyttää?
Old 1 toukokuu 2008, 12:22
Rahoittajien ryhmän

Sanotko, että ohjelma on ohjelma perustuu haluat kumpikin vain yhtä tai muiden verkkoon? Voitko täsmentää hieman?

Old 2. toukokuuta 2008 06:43
Jäsen

No periaatteessa olen jo verkkosivujemme T1 line. Että T1 on myös käyttää joitakin muita juttuja, kuten myös puhelimen järjestelmään. Aikaisemmin olen FTP-Web-palvelimesta toiseen tietokoneen ja verkon käyttö on aina korkea. Joten haluan käyttää toista porttia muita juttuja, kuten FTP puuttumatta T1 linjaa.
Old 2 toukokuu 2008, 06:46
Rahoittajien ryhmän

Haluan asia sinun pitäisi voida määrittää yhden sataman joka ilmaisee FTP-ohjelma. Minulla ei ole mitään kokeilla.

Old 16 toukokuu 2008, 14:08
Moderator Group

Tai sinun pitäisi pystyä IP-osoite toisessa satamassa ja käyttää palvelimen tavoin. (Niin kauan kuin olet paikallisia sitä.)

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.