![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen palvelimeen kaksi sataman verkkosovitin. Minulla on 2 erillistä verkkoa, niin voi käyttää Internetiä. Erilaiset ISP. Kun minä yhteyden palvelimeen sekä verkkojen voin käyttää kaikkia resursseja sekä verkkojen hienosti ja on internetyhteys. Mutta Internet olen ehtiminen ei ole peräisin ISP haluan. Miten eristää Internet-yhteys? Miten voin määrittää, mitkä ISP haluan käyttää? |
|
| |||
| |||
| Sanotko, että ohjelma on ohjelma perustuu haluat kumpikin vain yhtä tai muiden verkkoon? Voitko täsmentää hieman?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| No periaatteessa olen jo verkkosivujemme T1 line. Että T1 on myös käyttää joitakin muita juttuja, kuten myös puhelimen järjestelmään. Aikaisemmin olen FTP-Web-palvelimesta toiseen tietokoneen ja verkon käyttö on aina korkea. Joten haluan käyttää toista porttia muita juttuja, kuten FTP puuttumatta T1 linjaa. |
|
| |||
| |||
| Haluan asia sinun pitäisi voida määrittää yhden sataman joka ilmaisee FTP-ohjelma. Minulla ei ole mitään kokeilla.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai sinun pitäisi pystyä IP-osoite toisessa satamassa ja käyttää palvelimen tavoin. (Niin kauan kuin olet paikallisia sitä.)