![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een server met een dual-poort netwerkadapter. Ik heb 2 aparte netwerken, kunnen zowel de toegang tot het internet. Andere ISP. Wanneer ik een verbinding met de server om beide netwerken kan ik toegang tot alle bronnen op beide netwerken prima en toegang tot internet hebben. Maar het internet word is niet van de ISP die ik wil. Hoe kan ik de oorzaak van het internet verbinding? Hoe kan ik bepalen welke ISP ik wil gebruiken? |
|
| |||
| |||
| Wil je zeggen dat een programma op basis van het programma dat u wilt elk slechts het ene of het andere netwerk? Kun je een beetje uitwerken?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Nou ik ben eigenlijk draait onze website op een T1-lijn. Dat T1 is ook te gebruiken voor andere dingen, zoals onze telefoon-systeem. In het verleden heb ik FTP van de web server naar een andere computer en het gebruik van het netwerk is altijd hoog. Daarom wil ik de tweede poort te gebruiken voor andere dingen zoals FTP, zonder interferentie met de T1-lijn. |
|
| |||
| |||
| Ik zou wat je moet in staat zijn om een poort in te stellen als een proxy voor uw FTP-programma. Ik heb niets om mee te experimenteren.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of je moet in staat zijn om het IP-adres van de tweede haven en de toegang tot de server op die manier in te voeren. (Zolang je zijn plaatselijke tijden is.)