mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Hvordan isolere dual port nettverkskortet?

Reply

Thread Tools
Old 30nde Apr 2008, 13:29
Medlem Group

Default Hvordan isolere dual port nettverkskortet?

Jeg har en server med dual port nettverkskort. Jeg har 2 separate nettverk, kan begge få tilgang til internett. Ulike ISP. Når jeg kobler til serveren til både nettverk jeg kan bruke alle ressursene på begge nettverk helt fint og har internett-tilgang. Men internett er får ikke fra leverandøren jeg vil. Hvordan kan jeg isolere internettforbindelse? Hvordan kan jeg kontrollere hvilken ISP vil jeg bruke?
Old 1 mai 2008, 12:22
Donor Group

Sier du at på et program etter program grunnlag du ønsker hver å bare bruke den ene eller den andre nettverk? Kan du utdype litt?

Old 2 mai 2008, 06:43
Medlem Group

Vel utgangspunktet Jeg kjører vår nettside på en T1-linje. Det T1 er bruk også for andre ting som telefonsystemet vårt. I det siste jeg FTP fra web-server til en annen maskin og nettverket behandling var alltid høy. Så jeg vil gjerne bruke den andre porten for andre ting som FTP uten å forstyrre T1-linje.
Old 2 mai 2008, 06:46
Donor Group

Jeg burde ting du bør være i stand til å sette en port som en proxy for ftp-program. Jeg har ikke noe å eksperimentere med.

Old 16th 2008 mai 14:08
Moderator Group

Eller du skal kunne angi IP-adressen til den andre porten og få tilgang til serveren på den måten. (Så lenge du er lokale for det.)

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.