![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg har en hp bærbar computer og har problemer med at identificere mit trådløse netværk. Jeg kører på vista og jeg nødt til at holde på at genstarte den bærbare computer. som vinduer diaognises fejl som "netkort er slukket". Hvordan kan jeg sætte dette on.thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://h20239.www2.hp.com/techcenter...ireless_TS.htm Har du en knap på sagen, der forvandler det på?
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Har du læst denne side på HP site?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat: |
|
| |||
| |||
| Jeg gik på denne hjemmeside, og hvad jeg gjorde, var at geninstallere netværksdriver men systemet erklærede allerede er installeret. Prøvede FN og F-tast for at slå det trådløse kort, men stadig ingen held. Windows stadig diagnises problemet som "skifte dit netkort ON" Hvad jeg har bemærket er på Enhedshåndtering det hedder jeg har ikke installeret PCI Communications. Kunne dette være grunden. Jeg ved ikke, hvad PCI Commucation så jeg gik på hjemmesiden for at installere den, men stadig ingen held. Tror du, det er PCI-meddelelse, der er problemet Aske |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 3 Network USB Modem - "ikke at skabe RAS indrejse" Fejl | longcolt4570 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 18 juni 2009 16:12 |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Eternal "Tilegnelse netværk adresse" på netkort | Robbie | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 20 november 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |