![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik heb een hp laptop en problemen met het identificeren van mijn draadloze netwerk. Ik ben draait op Vista en ik heb te houden op het herstarten van de laptop. als Windows diaognises de schuld als "netwerkkaart is uitgeschakeld." Hoe kan ik dit on.thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://h20239.www2.hp.com/techcenter...ireless_TS.htm Heb je een knop op het geval dat het draait op?
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Heb je die pagina op de HP site?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citaat: |
|
| |||
| |||
| Ik ging op deze website en wat ik deed was om het netwerk opnieuw te installeren maar het systeem verklaarde reeds geïnstalleerd. Probeerde de FN en de F-toets om de draadloze kaart, nog steeds geen geluk. Windows diagnises nog steeds het probleem als "schakel uw netwerkkaart ON" Wat ik heb gemerkt is op Apparaatbeheer zij stelt havent ik de PCI Communications geïnstalleerd. Zou dit de reden zijn waarom. Ik weet niet wat de PCI Commucation Dus ging ik op de website om het te installeren, maar nog steeds geen geluk. Denkt u dat het is de PCI mededeling dat is het probleem Ash |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 3 Netwerk USB Modem - "niet om ras vermelding" Fout | longcolt4570 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 18 jun 2009 16:12 |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Toepassingen | 4 | 23 feb 2009 17:01 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Eeuwige "Acquiring Network Address" op netwerkkaart | Robbie | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |