![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg har en hp laptop og har problemer med å identifisere det trådløse nettverket. Jeg kjører på vista og jeg må holde på å starte den bærbare datamaskinen. som vinduer diaognises feilen som "nettverkskortet er slått av. Hvordan kan jeg sette denne on.thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Sitat: |
|
| |||
| |||
| Har du lest denne siden på HP site?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Sitat: |
|
| |||
| |||
| Jeg gikk på dette nettstedet og hva jeg gjorde var å installere nettverksdriver men systemet uttalte allerede installert. Forsøkt Fn og F-tasten for å slå det trådløse kortet på, fremdeles uten hell. Windows diagnises fortsatt problemet som "bytte nettverkskort ON" Det jeg har lagt merke til er på Enhetsbehandling det fastslår jeg har ikke installert PCI Communications. Kunne dette være grunnen. Jeg vet ikke hva PCI Commucation så jeg gikk på nettstedet for å installere den, men uten hell. Synes du det er PCI-kommunikasjon som er problemet Ash |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 3 Network USB Modem - "mislykkes å opprette ras oppføring" Error | longcolt4570 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 18 juni 2009 16:12 |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Eternal "Henter nettverksadressen" på nettverkskort | Robbie | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |