![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Jag har en HP bärbar dator och har problem med att identifiera mitt trådlösa nätverk. Jag kör på vista och jag måste hålla på att starta den bärbara datorn. som fönster diaognises felet som "nätverkskort är avstängd". Hur kan jag lägga detta on.thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Citat: |
|
| |||
| |||
| Har du läst den sidan på HP site?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat: |
|
| |||
| |||
| Jag gick på denna webbplats och vad jag gjorde var att installera nätverksdrivrutinen men systemet anges redan installerad. Försökte FN och F för att sätta det trådlösa kortet, men fortfarande ingen lycka. Windows diagnises fortfarande problemet som "byta ditt nätverkskort" Vad jag har märkt är på Enhetshanteraren står det jag har icke installerade PCI Communications. Kan detta vara anledningen. Jag vet inte vad PCI Commucation så jag gick på webbsidan för att installera det, men fortfarande ingen lycka. Tror du att det är PCI meddelandet som är problemet Ash |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 3 Network USB Modem - "misslyckas med att skapa ras inträde" Fel | longcolt4570 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 18 juni 2009 16:12 |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Kommer "Office 95" arbeta med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februari 2009 17:01 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Eternal "Förvärv nätverksadress" på nätverkskort | Robbie | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 20 november 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |