![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| heyy fyrene Jeg har bemærket, har jeg en høj internetdækningsgrad mens min computer er i tomgang og tænkte det ville være en god idé at få et program, der afbrød min internet mens jeg Tryk på knappen eller sumthing at spare båndbredde. Er der nogen kender et program, der kan gøre dette? (en gratis en med held) tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil finde ud af, hvorfor dit forbrug er højt, mens tomgang. Måske du har nogle malware på din pc.
| |||
| |||
| im sikker im virus fri ... hvis der var en virus, jeg vil vide om det (Trend Micro, www.onecare.com, Spybot) Jeg skal bare have et program hvor jeg kan afbrød internettet, Trend Micro har en mulighed for, men jeg diddnt vælge at installere det .... |
|
| |||
| |||
| Du kan altid deaktivere forbindelsen. Jeg kender ikke noget program, der strengt nedskæringer internet off. Internet-forbindelsen er ikke alt for besværlige enten ... Det tager kun så længe genaktivering din ip (reparere netværksforbindelse). Håber, at denne idé hjælper. |
|
| |||
| |||
| Det er rigtigt, om maleware too. Et andet godt en prøve, der vil give dig en detaljeret indberetning af dit system sammen med ikke at tunge på dit system ... Spyware Terminator .. Du vil måske gerne prøve at lede efter en fejl med et andet program ... Med venlig muligvis beskadiget af malware og ya bare måske ikke kender det. |
|
| |||
| |||
| Så gå ind i Tilføj / fjern programmer, og vælg ændre, og vælg derefter den indstilling du fravalgt, og det vil installere den. |
|
| |||
| |||
| godt kalde 4D |