![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| heyy jongens ik gemerkt heb ik een hoge internetgebruik terwijl mijn computer is stationair en dacht dat het zou een goed idee om een programma te afgesneden mijn internet terwijl ik druk op de knop of sumthing te slaan bandbreedte. Weet iemand een programma dat dit kan doen? (een gratis een met geluk) bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil weten waarom uw verbruik is hoog, terwijl stationair. Misschien heb je een aantal malware op uw pc.
| |||
| |||
| im zeker im virusvrij ... als er een virus zou ik weten over het (Trend Micro, www.onecare.com, Spybot) Ik moet een programma waar ik kan afgesneden internet, Trend Micro heeft een optie voor dat maar ik diddnt kiezen om het te installeren .... |
|
| |||
| |||
| Je kon altijd uitschakelen van de verbinding. Ik weet niet van elk programma dat strikt deelstukken internet uit te schakelen. Internet-verbinding is niet al te lastig of ... duurt net zo lang als Opnieuw uw ip (reparatie netwerkverbinding). Hoop dat dit idee helpt. |
|
| |||
| |||
| Dat is waar over de maleware ook. Nog een goeie om te proberen dat geeft u een gedetailleerde rapportage van uw systeem, samen met niet te zwaar op je systeem ... Spyware Terminator .. Je zou willen proberen op zoek naar een bug met een ander programma ... Jouwe kunnen worden beschadigd door de malware en je kan gewoon niet weten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dan gaan in Toevoegen / verwijderen programma's, en kies wijzigen, selecteer dan de optie die u gedeselecteerd en zal installeren.
| |||
| |||
| goed gesprek 4D |