![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
heyy fyrene jeg merke jeg har en høy internet usage mens datamaskinen er tomgangskjøring og trodde det ville være en god ide å få et program til avskåret min internett mens jeg Trykk knappen eller sumthing for å spare båndbredde. Er det noen som vet om et program som kan gjøre dette? (gratis med hell)
takk |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg ville finne ut hvorfor din bruk er høy mens tomgangskjøring. Kanskje du har noen ondsinnet programvare på din PC.
|
|||
|
|||
|
im at im virusfrie ... hvis det var et virus jeg ville vite om det (Trend Micro, www.onecare.com, Spybot)
Jeg trenger et program hvor jeg kan klippe ut av internett, Trend Micro har en mulighet for at men jeg diddnt velger å installere det .... |
|
|
|||
|
|||
|
Du kan alltid deaktivere tilkoblingen. Jeg vet ikke om noe program som strengt kutt internett av. Internett-tilkobling er ikke for plagsom enten ... tar bare så lenge tilbakestilling IP (reparere nettverkstilkoblingen). Håper dette hjelper.
|
|
|
|||
|
|||
|
Det er sant om maleware også. En annen god en prøve som vil gi deg en detaljert rapportering av systemet sammen med ikke tung på systemet ... Spyware Terminator .. Vil du kanskje prøve å lete etter en feil med et annet program ... Din kan bli skadet av malware og ya kanskje ikke vite det.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Så gå til Legg til / fjern programmer, og velg endre, og velg deretter alternativet du markert og vil installere den.
|
|||
|
|||
|
god samtale 4D
|