![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| heyy killar jag märkte Jag har en hög Internetanvändning medan datorn är på tomgång och tyckte att det skulle vara en bra idé för att få ett program för att skära av mitt internet samtidigt som jag trycker på knappen eller sumthing för att spara bandbredd. Finns det någon som känner till ett program som kan göra detta? (en gratis en med lite tur) tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle ta reda på varför din användning är hög samtidigt som tomgång. Kanske har du några sabotageprogram på din dator.
| |||
| |||
| im säker im virus fri ... om det var ett virus jag vill veta om det (Trend Micro, www.onecare.com, Spybot) Jag behöver ett program där jag kan stänga internet, Trend Micro har ett alternativ för detta men jag diddnt väljer att installera den .... |
|
| |||
| |||
| Du kan alltid stänga av anslutningen. Jag vet inte om alla program som strikt nedskärningar internet av. Internet-anslutning är inte alltför besvärande antingen ... Det tar bara så länge som återställande ditt ip (reparera nätverksanslutning). Hoppas denna idé hjälper. |
|
| |||
| |||
| Det är sant om maleware också. Ett annat bra att försöka att ge er en detaljerad redovisning av ditt system med att inte tung på datorn ... Spyware Terminator .. Du kanske vill försöka leta efter ett fel med ett annat program ... Yours kan skadas av sabotageprogram och ses kanske inte vet det. |
|
| |||
| |||
| Gå sedan in i Lägg till / ta bort program och välj ändra och väljer sedan det alternativ du avmarkerade och det kommer att installera den. |
|
| |||
| |||
| bra samtal 4D |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| CPU-användning på 94% med NO Program Runnings | mpenney | Processorer, moderkort & RAM | 14 | 5 NOVEMBER 2009 14:09 |
| Hög minnesanvändning med Internet Explorer | shenfei | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 1 juni 2009 14:23 |
| MS Office fryser när jag sparar | AlanB | Office Suites & Applications | 0 | 23 maj 2009 11:44 |
| Spara Internet kommer det inte bor gratis i likhet med sina | YRTNEG | Off Topic Discussion | 3 | 15 april 2009 11:15 |
| Lost INSTALLERA CDS .... måste spara ett program | turnerlostatsea | General Software Chat | 4 | 6 oktober 2008 14:15 |
| Thread Tools | |
| |