![]() |
|
| |||
| |||
| min nuværende internetforbindelse køres via en ADSL-modem, og på bagsiden af min pc i Sæt RJ11 kabel til et RJ11 stik, enkle nok! Jeg har nu flyttet hus som har Wight kabel installeret, jeg har nu, er et kabel med et RJ45-stik og ikke stikket på bagsiden af min pc for at sætte det ind på: ( Jeg har fået at vide, jeg har brug for en ethernet-adapter, så købte en ASUSNX1001 Fast Ethernet netværkskort, installerede hardware og drivere og der sker ikke noget Hvad er galt, nogen ideer nogen? eller har jeg købt den forkerte ting? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du ønsker et PCI netværkskort.
| |||
| |||
| Men er ikke, at det samme som jeg lige har købt, men et andet mærke? Her er en jeg købte tidligere ASUS NIC 10/100 PCI NX1001 RETPC Global Direct |
|
| |||
| |||
| Ok så du er nødt til at rette udstyr. Hvad laver du sætte ind? Modem? Router? Får du den grønne link lyser på dit udstyr og sagde nye netkort? |
|
| |||
| |||
| kablet der kommer fra TV / kabelboks stik direkte ind i bagsiden af mine partnere pc (der er, hvordan jeg er online nu) Jeg tager det, dets mere end blot et netkort, hun har i sin pc? |
|
| |||
| |||
| Du har tabt mig makker. Hvis din online Hvad er problemet? Og nej, hvis hun kan tilsluttes via et RJ45 kabel hun bruger en standard 10/100 netværkskort. |
|
| |||
| |||
| Jeg er i øjeblikket ved hjælp af mine partnere pc. men vi ønsker at bruge minen som det er hurtigere mv. Jeg har installeret en ny 10/100 netkort i min pc, men jeg kan ikke komme på nettet med det glemte at nævne Jeg får et blinkende grønt lys |
|
| |||
| |||
| Højre, Så ... Får du den grønne link lyser på dit udstyr? |
|
| |||
| |||
| ja. blinker grønt lys |
|
| |||
| |||
| Ah jeg tror, jeg må vide hvorfor, sin lige kommet til mig. Med NTL / Virgin, når TV Box opdager en ny computer på netværket, er du nødt til at registrere det. Ved åbningen af Internet Explorer for første gang den skal sende dig til login-skærm til din dekoder. Hvis det doesnt punkt din webbrowser for at kunne> https: / / autoreg.autoregister.net / start.html Prøv det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP | grewy29 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Langsom internetforbindelse | ThisIsMyName | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 31 januar 2009 11:50 |
| LAN / internetforbindelse problemer | lloydwoodford91 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 26. maj 2008 05:38 |
| Internetforbindelse problem. | boomerang | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 december 2007 16:32 |
| Internetforbindelse hjælpe | asuvfr | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Thread Tools | |
| |