![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
minun nykyinen Internet-yhteys toimii kautta adsl-modeemi, ja takana minun pc i kytke RJ11 kaapelin osaksi RJ11 pistorasiaan, yksinkertainen riittää!
Olen nyt siirtynyt talo, joka on wight kaapeli asennettu, kaikki Olen nyt on kaapeli, jossa on RJ45-liitin eikä pistorasia takana minun pc tukkia sen että: ( Olen kertonut i tarvitse ethernet-sovitin, joten ostetaan yksi ASUSNX1001 Fast Ethernet verkkosovitin, asennettu laitteisto-ja kuljettajien ja mitään ei tapahdu whats väärässä, ideoita anyone? Vai olenko ostanut väärä asia? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Haluatko PCI-verkkokortti.
|
|||
|
|||
|
Mutta ei ole sama kuin i juuri ostanut, mutta toisen merkin?
tässä yksi ostin aikaisemmin ASUS NIC 10/100 PCI NX1001 RETPC Global Direct |
|
|
|||
|
|||
|
Ok niin olet korjata laitteita.
Mitä sinä tapittamalla huomioon? Modeemi? Router? Saatko vihreää linkkiä valot laitteen ja sanoi uusi verkkokortti? |
|
|
|||
|
|||
|
kaapeli, joka tulee TV / kaapelilaitteen pistokkeiden suoraan takana minun kumppaneiden kpl (joka on se, miten olen verkossa nyt) i kestää, sen enemmän kuin pelkkä verkkokortti hän on hänen st?
|
|
|
|||
|
|||
|
Olet menettänyt minulle perämies.
Jos online-whats ongelma? Ja ei, jos hän muodostaa yhteyden kautta RJ45 kaapelin hän vakiomuotoiselle 10/100 verkkokortti. |
|
|
|||
|
|||
|
Olen nyt käyttänyt minun kumppaneiden st. mutta haluamme käyttää kaivoksen kuten sitä nopeammin jne.. Olen asentanut uuden 10/100 verkkokortti minun pc, mutta en voi saada verkossa sen
unohti mainita Saan vilkkuva vihreä valo |
|
|
|||
|
|||
|
Oikea,
Joten ... Saatko vihreää linkkiä valot laitteen? |
|
|
|||
|
|||
|
kyllä. vilkkuva vihreä valo
|
|
|
|||
|
|||
|
Ah Uskon ehkä tietää, miksi sen juuri minulle.
With NTL / Virgin kun TV Box havaitsee uuden tietokoneen verkon sinun täytyy rekisteröityä sitä. Kun avaat Internet Explorerin ensimmäisen kerran sen pitäisi suunnata voit login screen for your set-top-box. Jos se doesnt kohta selaimessasi to> https: / / autoreg.autoregister.net / start.html Kokeile sitä. |