![]() |
|
| |||
| |||
| min nåværende internettforbindelse kjøres via et ADSL-modem, og på baksiden av PCen i plugge RJ11-kabelen inn i en RJ11 socket, enkle nok! Jeg har nå flyttet huset som har Wight kabelen installert, alt jeg har nå er en kabel med RJ45-kontakt, og ingen socket på baksiden av PCen for å koble den til å: ( Jeg har blitt fortalt at jeg må en Ethernet-adapter, så kjøpte en ASUSNX1001 Fast Ethernet nettverkskort, installert maskinvare og drivere og ingenting skjer Hva er galt, ideer anyone? eller har jeg kjøpte feil? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil ha et PCI nettverkskort.
| |||
| |||
| Men er ikke det samme som jeg nettopp kjøpt, men et annet merke? her er en jeg har kjøpt tidligere ASUS NIC 10/100 PCI NX1001 RETPC Global Direct |
|
| |||
| |||
| Ok, så du har å rette utstyret. Hva er du plugge inn? Modem? Ruteren? Er du får den grønne linken lysene på utstyr og sa nytt nettverkskort? |
|
| |||
| |||
| kabelen som kommer fra TV / kabel-boksen kobles direkte inn på baksiden av mine samarbeidspartnere pc (som hvor jeg er online nå) Jeg tar den, det mer enn bare et nettverkskort hun har i sin PC? |
|
| |||
| |||
| Du har mistet meg kompis. Hvis din online hva problemet? Og nei, dersom hun kobles via en RJ45 kabel hun bruker en standard 10/100 nettverkskort. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker mine samarbeidspartnere PC. men vi vil bruke mine som det raskere etc.. Jeg har installert en ny 10/100 nettverkskort i min PC, men jeg kan ikke komme på Internett med det glemte å nevne Jeg får et blinkende grønt lys |
|
| |||
| |||
| Høyre, Så ... Er du får den grønne linken lysene på ditt utstyr? |
|
| |||
| |||
| ja. blinkende grønt lys |
|
| |||
| |||
| Ah jeg tror jeg vet hvorfor, det bare kommer til meg. Med NTL / Virgin når TV Box oppdager en ny datamaskin på nettverket, må du registrere det. Når du åpner Internet Explorer for første gang det skal omdirigere deg til påloggingsskjermbildet for set-top-boks. Hvis det ikke peke nettleseren din til> https: / / autoreg.autoregister.net / start.html Prøv det. |