mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Internetforbindelse hjælpe

Reply

Thread Tools
Old 6. oktober 2007, 19:18
Ny Medlem Gruppen

Default Internetforbindelse hjælpe

Jeg har kørt hastighed test for min forbindelse og få ret omkring 11000kbps men hver gang jeg forsøger at se en video på YouTube eller endog nyheder knap 10% af videoen belastninger, også når de forsøger at downloade en fil sige fra download (dot) dk det bliver omkring 10-25% komplette så enten fryser eller siger, at det ikke kan fuldføres, da driften timed out. nogen idéer, hvad der kunne være problemet?
Old 7. oktober 2007, 16:50
Ny Medlem Gruppen

Default Internetforbindelse hjælpe

OK, så jeg synes, det er min trådløse router, fordi jeg er tilsluttet direkte til mit modem, og det var fint. Jeg har kun et lowend Belkin model. men jeg dont forstå, hvorfor det ville være timing ud. nogen forslag?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP grewy29 Networking, Modemer & VoIP 0 1 juni 2009 15:35
Langsom internetforbindelse ThisIsMyName Networking, Modemer & VoIP 7 31 januar 2009 11:50
LAN / internetforbindelse problemer lloydwoodford91 Networking, Modemer & VoIP 7 26. maj 2008 05:38
Internetforbindelse problem. boomerang Networking, Modemer & VoIP 1 7 december 2007 16:32
Internetforbindelse hjælpe daveonyx Networking, Modemer & VoIP 11 9. apr 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.