vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Internet-yhteyden avulla

Reply

Thread Tools
Old 6 lokakuu 2007, 19:18
Uusi Jäsen

Default Internet-yhteyden avulla

Olen aikavälillä nopeus testit minun yhteydessä ja saada oikeus noin 11000kbps mutta joka kerta, kun yritän katsoa videoita YouTubesta tai jopa uutisia tuskin 10%: n video kuormia myös silloin, kun yrität ladata tiedoston sanoa lataus (piste) fi se saa noin 10-25% valmiina sitten joko jäätyy tai sanoa sitä ei voida suorittaa loppuun, koska toiminnan aikakatkaistiin. ideoita, mikä voisi olla ongelma?
Old 7 lokakuu 2007, 16:50
Uusi Jäsen

Default Internet-yhteyden avulla

OK niin mielestäni minulla on langaton reititin, koska i liittää suoraan minun modeemi ja se oli hieno. Minulla on vain yksi lowend Belkin mallia. Olen kuitenkin dont ymmärrä, miksi se olisi ajan. mitään ehdotuksia?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Epävakaa Internet Connection - Cox Internet ISP grewy29 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 1st Jun 2009 15:35
Hidas Internet-yhteys ThisIsMyName Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 31. Jan 2009 11:50
LAN / Internet-yhteyden ongelmia lloydwoodford91 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 26. toukokuuta 2008 05:38
Internet-yhteys ongelma. boomerang Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 7. Joulukuu 2007 16:32
Internet-yhteyden avulla daveonyx Verkottuminen, Modeemit & VoIP 11 9. Huhtikuu 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.