![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen aikavälillä nopeus testit minun yhteydessä ja saada oikeus noin 11000kbps mutta joka kerta, kun yritän katsoa videoita YouTubesta tai jopa uutisia tuskin 10%: n video kuormia myös silloin, kun yrität ladata tiedoston sanoa lataus (piste) fi se saa noin 10-25% valmiina sitten joko jäätyy tai sanoa sitä ei voida suorittaa loppuun, koska toiminnan aikakatkaistiin. ideoita, mikä voisi olla ongelma? |
|
| |||
| |||
| OK niin mielestäni minulla on langaton reititin, koska i liittää suoraan minun modeemi ja se oli hieno. Minulla on vain yksi lowend Belkin mallia. Olen kuitenkin dont ymmärrä, miksi se olisi ajan. mitään ehdotuksia? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Epävakaa Internet Connection - Cox Internet ISP | grewy29 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 1st Jun 2009 15:35 |
| Hidas Internet-yhteys | ThisIsMyName | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 31. Jan 2009 11:50 |
| LAN / Internet-yhteyden ongelmia | lloydwoodford91 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 26. toukokuuta 2008 05:38 |
| Internet-yhteys ongelma. | boomerang | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 7. Joulukuu 2007 16:32 |
| Internet-yhteyden avulla | daveonyx | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 11 | 9. Huhtikuu 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |