mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Internet aansluiting helpen

Reply

Thread Tools
Old De 6 okt 2007, 19:18
Nieuw Lid Fractie

Default Internet aansluiting helpen

Ik heb lopen snelheid testen voor mijn verbinding en krijgen recht rond 11000kbps maar elke keer als ik probeer te kijken naar een video op YouTube, of zelfs het nieuws nauwelijks 10% van de video laadt ook als proberen een bestand te downloaden zeggen uit download (dot) com zij krijgt ongeveer 10-25% voltooid dan bevriest of zeggen dat het niet kan worden voltooid omdat de operatie een time-out. enig idee wat het probleem misschien bij?
Old 7 okt 2007, 16:50
Nieuw Lid Fractie

Default Internet aansluiting helpen

OK, dus ik denk dat het mijn draadloze router, omdat ik rechtstreeks op mijn modem en het was prima. Ik heb een lowend Belkin model. but i dont nog begrijpen waarom zou het een time-out. suggesties?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Unstable Internet Connection - Cox internet provider grewy29 Netwerken, modems & VoIP 0 De 1 juni 2009 15:35
Trage internet verbinding ThisIsMyName Netwerken, modems & VoIP 7 31 Jan 2009 11:50
LAN / Internet-verbinding problemen lloydwoodford91 Netwerken, modems & VoIP 7 26 mei 2008 05:38
Internet-verbinding probleem. Boomerang Netwerken, modems & VoIP 1 7 Dec 2007 16:32
Internet aansluiting helpen daveonyx Netwerken, modems & VoIP 11 De 9 april 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.