mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Internett hjelpe

Reply

Thread Tools
Old 6 oktober 2007, 19:18
New Member Group

Default Internett hjelpe

Jeg har kjørt speed tests for tilkoblingen og få rett rundt 11000kbps men hver gang jeg prøver å se en video på YouTube eller nyhetene knapt 10% av videoen laster også når du prøver å laste ned en fil si fra nedlasting (dot) com det blir ca 10-25% fullført deretter enten fryser eller si den ikke kan fullføres fordi operasjonen tidsavbrutt. noen ideer hva som kan være problemet?
Old 7 oktober 2007, 16:50
New Member Group

Default Internett hjelpe

OK, så jeg tror det er mitt trådløse ruteren fordi jeg koblet direkte til modemet og det var fint. Jeg har en lowend Belkin modellen. men jeg fortsatt ikke forstå hvorfor det ville være tidsavbrytes. noen forslag?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ustabil internett - Cox Internett ISP grewy29 Nettverk, modem og VoIP 0 1 juni 2009 15:35
Langsom Internett-tilkobling ThisIsMyName Nettverk, modem og VoIP 7 31 januar 2009 11:50
LAN / internett problemer lloydwoodford91 Nettverk, modem og VoIP 7 26 mai 2008 05:38
Internett problem. Boomerang Nettverk, modem og VoIP 1 7 desember 2007 16:32
Internett hjelpe daveonyx Nettverk, modem og VoIP 11 9 april 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.