![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har kjørt speed tests for tilkoblingen og få rett rundt 11000kbps men hver gang jeg prøver å se en video på YouTube eller nyhetene knapt 10% av videoen laster også når du prøver å laste ned en fil si fra nedlasting (dot) com det blir ca 10-25% fullført deretter enten fryser eller si den ikke kan fullføres fordi operasjonen tidsavbrutt. noen ideer hva som kan være problemet? |
|
| |||
| |||
| OK, så jeg tror det er mitt trådløse ruteren fordi jeg koblet direkte til modemet og det var fint. Jeg har en lowend Belkin modellen. men jeg fortsatt ikke forstå hvorfor det ville være tidsavbrytes. noen forslag? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ustabil internett - Cox Internett ISP | grewy29 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Langsom Internett-tilkobling | ThisIsMyName | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 31 januar 2009 11:50 |
| LAN / internett problemer | lloydwoodford91 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 26 mai 2008 05:38 |
| Internett problem. | Boomerang | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 7 desember 2007 16:32 |
| Internett hjelpe | daveonyx | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |