![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har kört snabba tester för min anslutning och gå runt 11000kbps men varje gång jag försöker titta på en video på youtube eller ens nyheter knappt 10% av video laddas också när försöker hämta en fil från och hämta (dot) se det blir ca 10-25% slutförd då antingen fryser eller säga att det inte kan fullföljas eftersom operationen avbröts. några idéer vad som kan vara problemet? |
|
| |||
| |||
| OK, så jag tycker att det är min trådlösa router eftersom jag är ansluten direkt till mitt modem och det var bra. Jag har bara en lowend Belkin modell. men jag dont förstå varför det skulle vara tidsgränsen går ut. några förslag? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Instabilt Internetanslutning - Cox Internet ISP | grewy29 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Långsam Internet-anslutning | ThisIsMyName | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 31 januari 2009 11:50 |
| LAN / Internet-anslutning problem | lloydwoodford91 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 26 maj 2008 05:38 |
| Internet-anslutning problem. | bumerang | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 7 december 2007 16:32 |
| Internet-anslutning hjälp | daveonyx | Nätverk, Modem & VoIP | 11 | 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |