![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg vil snart være at købe en bærbar computer og vil naturligvis ønsker internettet. I øjeblikket har jeg en kabelforbindelse på familien desktop PC, jeg tror det er en bredbånds-betaling som omfatter telefon og Virgin medier. Så hvordan går jeg om at få internet på en bærbar computer, er der noget jeg har brug for at købe eller er det et spørgsmål om at få en anden internetforbindelse. Alle besvarelser vil blive meget værdsat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal bruge en trådløs kabel router, at din Virgin leveret modem vil koble sig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep .... antager dette er Virgin Kabel, den Linksys WRT54G ville være et godt valg.
| |||
| |||
| Hej igen. Hi have den bærbare computer nu, og en router, der fungerer for jomfrupulp medier. Jeg har fulgt de anvisninger, jeg dybest sætte installationsdisc'en i min desktop pc (som allerede havde adgang til Internettet) og fulgt "nemt installere guiden", som kom op. Alt ser ud til at virke, den rigtige lys er til stede på den router, min internetforbindelse er bøde for det stationære computer jeg dog ikke har nogen forbindelse til den bærbare computer. Nogen, der ved hvorfor? Har jeg brug for en adapter, den bærbare computer er trådløse aktiveret, ikke sikker på, at skrivebordet er skønt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP | grewy29 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Laptop internetforbindelse | tinkerbell | General Software Chat | 21 | 15 oktober 2008 13:02 |
| Tilslutning Laptop til internettet, nr. forbindelse | akhlaq768 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 24 oktober 2007 13:53 |
| Internetforbindelse hjælpe | asuvfr | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Internetforbindelse hjælpe | daveonyx | Networking, Modemer & VoIP | 11 | 9. apr 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |