![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Aion pian ostaa kannettava tietokone ja tietenkin haluamme, että internet. Tällä hetkellä minulla on johdotettu yhteys perheen desktop PC, uskon sen laajakaista maksu, joka sisältää puhelin-ja neitsyt tiedotusvälineissä. Miten voin mennä siitä, miten Internetiä kannettavalla tietokoneella, onko olemassa jotain minun tarvitsee ostaa vai onko se asia saada toinen Internet-yhteys. Kaikki vastaukset olisi greatly appreciated! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitset langattoman kaapeli reitittimen että Virgin toimitetaan modeemi pistoke.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... olettaen, tämä on Virgin kaapelia, Linksys WRT54G olisi hyvä valinta.
| |||
| |||
| Hei taas. Hi on kannettava nyt ja reititin, joka toimii neitsyt tiedotusvälineissä. Olen seurannut ohjeita olen asettaa asennus levy työpöydälle PC (joka jo oli Internet-yhteys) ja seurasi "helppo asentaa ohjatun", joka tuli esille. Kaikki näyttää toimivan, oikeat valot ovat läsnä reitittimen, Internet-yhteys on sakko tietokoneen En kuitenkaan ole yhteydessä, että kannettava tietokone. Jokainen tietää, miksi? Tarvitsenko sovittimeen, että kannettava tietokone on langaton käytössä, ole varma, jos työpöydällä on tosin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Epävakaa Internet Connection - Cox Internet ISP | grewy29 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 1st Jun 2009 15:35 |
| Kannettava tietokone internet-yhteys | Tinkerbell | General Software Chat | 21 | 15. lokakuu 2008 13:02 |
| Connecting Laptop käyttää Internetiä, Ei liitäntää | akhlaq768 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 24. lokakuu 2007 13:53 |
| Internet-yhteyden avulla | asuvfr | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 7. Lokakuu 2007 16:50 |
| Internet-yhteyden avulla | daveonyx | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 11 | 9. Huhtikuu 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |