![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Ik zal binnenkort de aankoop van een laptop en natuurlijk wil het internet. Op het moment heb ik een bedrade aansluiting op het gezin desktop PC, ik vind haar een breedband betaling waarvan de telefoon-en Virgin media. Dus hoe doe ik krijg het internet op een laptop, is er iets wat ik moet kopen of is het een kwestie van steeds een andere internetverbinding. De eventuele antwoorden zouden worden zeer gewaardeerd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u een draadloze router kabel dat uw Virgin geleverd modem plug in.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... uitgaande van dit Virgin Kabel, de Linksys WRT54G zou een goede keuze.
| |||
| |||
| Hallo weer. Hi heb de laptop nu en een router die werkt voor zuivere media. Ik heb de instructies gevolgd, ik wezen om de installatie schijf in mijn desktop PC (die reeds toegang tot internet) en volgde het 'Easy Install wizard' die kwam. Alles lijkt te werken, de juiste verlichting aanwezig zijn op de router, mijn internet verbinding is prima voor de computer maar ik heb geen aansluiting voor de laptop. Iedereen weet waarom? Moet ik een adapter, de laptop is draadloos ingeschakeld, niet zeker of de desktop is al. |