![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Jeg skal snart kjøpe en bærbar datamaskin og vil åpenbart ønsker internett. For øyeblikket har jeg en kablet tilkobling på familiens stasjonære PC, jeg tror det en bredbåndstilkobling betaling som inkluderer telefon og jomfru media. Så hvordan går jeg om å få internett på en bærbar datamaskin, er det noe jeg trenger å kjøpe eller er det et spørsmål om å få en annen internett. Noen svar vil bli verdsatt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger et trådløst kabelen ruteren at Virgin leveres modem vil plugge inn.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp .... Antar dette er Virgin Kabel, den Linksys WRT54G ville være et godt valg.
| |||
| |||
| Hei igjen. Hei har laptop nå og en ruter som fungerer for virgin media. Jeg har fulgt instruksjonene, I utgangspunktet sette installasjonsplaten i min stasjonære PC (som allerede hadde Internett-tilgang) og fulgt 'enkelt installere Veiviseren ", som kom opp. Alt ser ut til å virke, riktig lys er tilstede på ruteren min internett er fint for stasjonære datamaskinen jeg imidlertid ikke har noen forbindelse til den bærbare datamaskinen. Alle som vet hvorfor? Trenger jeg en adapter, den bærbare datamaskinen er trådløs aktivert, ikke sikker på om skrivebordet er skjønt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ustabil internett - Cox Internett ISP | grewy29 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Laptop internett | tinkerbell | General Software Chat | 21 | 15 oktober 2008 13:02 |
| Koble Laptop til Internett, Ingen forbindelse | akhlaq768 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 24 oktober 2007 13:53 |
| Internett hjelpe | asuvfr | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 7 oktober 2007 16:50 |
| Internett hjelpe | daveonyx | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 9 april 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |